וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השביעית: רוג'ר פדרר זכה בטורניר סינסינטי

השוויצרי נראה מצוין והצליח לזכות בתואר המאסטרס ה-24 בקריירה שלו ושביעי במייסון אוהיו אחרי 6:7 (1), 3:6 על נובאק דג'וקוביץ'. סרינה וויליאמס זכתה בטורניר הנשים עם 3:6, 6:7 (5) מול האלפ

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
תואר מאסטרס 24 בקריירה. פדרר/AP

רוג'ר פדרר זכה הערב (ראשון) בטורניר המאסטרס 1,000 בסינסינטי בפעם השביעית בקריירה שלו. השוויצרי, שניצח את אנדי מארי בחצי הגמר, הרשים מאוד גם במשחק על התואר כשניצח 6:7 (1), 3:6 את נובאק דג'וקוביץ', המדורג מספר אחת בעולם.

זהו התואר ה-24 של פדרר מסבב המאסטרס 1,000 והוא השתווה בטבלת הזכיות הכללית לאותו נובאק דג'וקוביץ' שניצח הערב. את טבלת הזכיות מוביל רפאל נדאל עם 27 תארים כאלה. מבין כל טורנירי המאסטרס, זהו הטורניר אותו פדרר הכי אוהב וזכה בו הכי הרבה פעמים מבין כולם. נובאק דג'וקוביץ' חלם על זכייה ראשונה בטורניר המאסטרס היחיד בו לא זכה מעולם, אבל נראה תשוש והתקשה להרשים החל משובר השוויון במערכה הראשונה. אין ספק שהעובדה שפדרר ויתר על טורניר מונטריאול בשבוע שעבר הביאה אותו רענן מאוד לסינסינטי, זאת בניגוד לאנדי מארי ודג'וקוביץ', שרק בראשון שעבר התקוטטו ביניהם על התואר במונטריאול.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
נראה תשוש ועייף משובר השוויון של המערכה הראשונה. דג'וקוביץ'/AP

פדרר, שיגיע מעודד מאוד לאליפות ארצות הברית הפתוחה שתיפתח בעוד שמונה ימים, זכה בפעם הקריירה שלו בתואר מבלי להישבר אפילו פעם אחת במהלכו (49 משחקונים). שלוש הפעמים הקודמות היו: סינסינטי 2012 (47), האלה 2008 (49), דוחא 2005 (43). כמו כן, השוויצרי נשאר מושלם במשחקי גמר בטורניר במייסון כשניצח בגמר השביעי בו שותף.

אגב, זו הפעם הראשונה בקריירה המפוארת שלו - בה זכה ב-87 תארים בסך הכול - בה רוג'ר פדרר מצליח לנצח את שני המדורגים הבכירים בעולם בדרך לזכייה בתואר. השוויצרי יחזור למקום השני בעולם בעקבות התואר וייקח איתו 731 אלף דולר ו-1,000 נקודות דירוג. בנוסף, שיפר פדרר את מאזן הראש בראש שלו מול דג'וקוביץ' ל-20:21.

פדרר צריך עוד זכייה בסינסינטי על מנת להשוות את כמות הזכיות שלו בתואר לטורניר בו זכה הכי הרבה פעמים, האלה בגרמניה. השוויצרי זכה בהאלה שמונה פעמים, בסינסינטי, ווימבלדון ודובאי שבע פעמים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי רוג'ר פדרר. GettyImages
אוהדיו של פדרר מבסוטים מהחיים/GettyImages

מהלך המשחק

שני הטניסאים שמרו על ההגשות שלהם בשני המשחקונים הראשונים ואז הצליח פדרר לעלות ל-40:15 על ההגשות של דג'וקוביץ'. הסרבי לא נלחץ ושמר על ההגשות, פדרר שמר על שלו וזה 2:2. נולה הצליח לשמור על ההגשות אחרי ראלי ארוך במיוחד וזה 2:3. השניים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם, על אף כמה משחקוני הגשה לא פשוטים של דג'וקוביץ', שעלה ל-4:5. השניים שמרו על ההגשות שלהם והלכו לשובר שוויון, שם הצליח פדרר להתעלות בגדול ולסגור סיפור עם 1:7 קליל, תוך שהוא נכנס עמוק לתוך המגרש על ההגשות של דג'וקוביץ' ומגלה אגרסיביות אדירה.

פדרר פתח את המערכה השנייה בטירוף ועלה ל-0:3 כשהוא שובר פעם אחת ואפילו די בקלות ושומר פעמיים על ההגשות שלו. דג'וקוביץ' זכה במשחקון הבא וקבע 1:3. פדרר שמר על שלו ועלה ל-1:4. המשחקון הבא היה ארוך במיוחד ובמהלכו הצליח דג'וקוביץ' להציל שלוש נקודות שבירה כדי לצמק ל-2:4. זה לא הלחיץ את פדרר יותר מדי, הוא שמר על ההגשות שלו ועלה ל-2:5. דג'וקוביץ' עוד שמר על ההגשות שלו במשחקון הבא, אבל פדרר שמר בקלות ועל האפס על שלו וזכה במערכה, במשחק ובטורניר כולו עם 6:7 (1), 3:6.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. AP
איזה משחק גדול. סרינה וויליאמס/AP

סרינה זכתה בטורניר נשים

בטורניר הנשים, שנערך מיד לאחר גמר הגברים, הצליחה המדורגת מספר אחת בעולם סרינה וויליאמס לנצח 3:6, 6:7 (5) את סימונה האלפ ולזכות בתואר ה-69 בקריירה המפוארת שלה.

האמריקאית נראתה טוב במערכה הראשונה והצליחה לחזור מפיגור 3:1 ל-3:6 כשהיא זוכה בחמישה משחקונים ברציפות. המערכה השנייה הייתה מרתון של טניס איכותי במיוחד שארך לא פחות מ-67 דקות ושתי שבירות בשלב מוקדם. בסופו של דבר סרינה הצליחה לסגור עניין כשזכתה בשובר השוויון עם 5:7 וחתמה משחק עם לא פחות מ-44 ווינרים לעומת 27 שגיאות לא מחויבות, בעוד האלפ סיימה עם 18 ווינרים לעומת 14 שגיאות לא מחויבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully