וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רביעייה שלישית ברצף לדורטמונד, הפסד ביתי למנשנגלדבאך

אחרי שהפכה פיגור 3:0 לניצחון 3:4 בליגה האירופית, הקבוצה של טוכל הביסה 0:4 בחוץ את העולה החדשה אינגולשטאדט וניצבת עם מאזן 0:8 אחרי שני מחזורים. הסייחים נוצחו 2:1 בבית מול מיינץ

מרקו רויס שחקן דורטמונד בועט פנדל. GettyImages
לא מחטיא מהנקודה הלבנה. מרקו רויס/GettyImages

בורוסיה דורטמונד הצטרפה הערב (ראשון) לבאיירן מינכן ולברקוזן כשלוש המושלמות היחידות אחרי שני מחזורי בונדסליגה, אבל עלתה לפסגה בזכות הפרש השערים העדיף, אחרי 0:4 במגרשה של העולה החדשה אינגולשטאדט. לאחר מכן, ספגה בורוסיה מנשנגלדבאך הפסד שני בשני משחקים. אחרי ה-4:0 מול דורטמונד במחזור הפתיחה, הגיע 2:1 ביתי ודי מביך מול מיינץ ונראה שהסייחים ממש לא בכושר.

מתיאס גינטר שחקן דורטמונד חוגג. GettyImages
שער ראשון במדי דורטמונד. מתיאס גינטר/GettyImages

אינגולשטאדט - בורוסיה דורטמונד 4:0

אחרי הקאמבק המרשים בנורבגיה, שם הפכה פיגור 3:0 לניצחון 3:4 על אוד בפלייאוף הליגה האירופית, דורטמונד חזרה לליגה ורשמה ניצחון עוד רביעייה ללא ספיגה. אינגולשטאדט אירחה לראשונה בתולדותיה בליגה הבכירה וקיימה מפגש היסטורי מול דורטמונד, שהחמיצה לא מעט במחצית הראשונה ודרסה בשנייה.

דווקא העולה החדשה חזרה טוב יותר מההפסקה, אבל בדקה ה-55 דורטמונד יצאה להתקפה מהירה והנריך מחיטריאן הסיט ימינה למתיאס גינטר. הצעיר שפתח כמגן במקום לוקאש פישצ'ק הפצוע, הטעה את השומר שלו ובעט ברגל שמאל אל הרשת של אוריאן נילנד הנורבגי כדי לחגוג שער בכורה במדי דורטמונד. חמש דקות לאחר מכן היה זה המגן השמאלי מרסל שמלצר שביצע פעולה התקפית והוכשל ברחבה. מרקו רויס דייק בפנדל השביעי שלו בבונדסליגה והעלה ל-0:2, כשהיפני שינג'י קגאווה הרשית את השלישי בדקה ה-84, עם בעיטה בשמאל אחרי הכנה של המחליף יונאס הופמן. את המסמר האחרון נעץ מקרוב פייר אמריק אובמיאנג, אחרי כדור רוחב של גינטר בתוספת הזמן. דורטמונד עם 6 מ-6. אלמוג כהן נותר על ספסל אינגולשטאדט ולא שותף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תורגאן הזאר שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
תורגאן הזאר מתוסכל/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - מיינץ 2:1

אם במשחק הפתיחה זה עוד היה נראה כמו תבוסה מקרית, עכשיו נראה שכבר אפשר לקרוא לזה פתיחת עונה חלשה של הסייחים. בורוסיה מנשנגלדבאך, שהובסה 4:0 על ידי דורטמונד במחזור הראשון, הפסידה בבית 2:1 למיינץ, שבעצמה הגיעה לאחר שנוצחה 2:1 במחזור הראשון מול אינגולשטאדט.

חאירו סאמפריו כבש את השער הראשון במשחק ועשה את זה בדקה ה-42 ולאחר בישול של כריסטיאן קלמנס זה 0:1 למיינץ. גלדבאך השיגה את השוויון בדקה ה-54 כשהכובש היה פטריק הרמן, שנהנה מבישול של לארס שטינדל, שחקן הרכש מהאנובר. אבל האורחת לא ויתרה ובדקה ה-79 הצליחה לעלות שוב ליתרון, כשהפעם כריסטיאן קלמנס בעצמו היה הכובש וזה 1:2 מפתיע במיוחד למיינץ.

אוהד בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
ואיזה מסכן האוהד החמוד הזה של מנשנגלדבאך/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully