וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 0:6 למארסיי על טרואה בבכורה של מיצ'ל, אוקמפוס כבש במספרת

אחרי שלא כבשה או השיגה נקודה בשני המחזורים הראשונים, מארסיי התפוצצה על העולה החדשה. לסאנה דיארה כבש שער בהופעת הבכורה, בטשואי חגג צמד ואוקמפוס גנב את ההצגה עם שער נדיר

לסאנה דיארה שחקן מארסיי חוגג (מימין). רויטרס
שער יפהפה בבכורה. לסאנה דיארה/רויטרס

המחזור השלישי בליגה הצרפתית הותיר רק קבוצה אחת מושלמת, האלופה פריס סן ז'רמן, אבל את הכותרת של המחזור תפסה מארסיי שהוציאה את כל העצבים על טרוה עם 0:6 מוחץ. בורדו וליל נותרו ללא ניצחון אחרי 0:0 מתסכל, סנט אטיין גירדה 0:1 בלוריין.

מיצ'ל מאמן מארסיי. רויטרס
כניסה חלקה לליגה הצרפתית. מיצ'ל/רויטרס

מארסיי - טרואה 0:6

בכורה מוצלחת למאמן החדש מיצ'ל בסטאד ולודרום. מחליפו של מרסלו ביילסה נכנס לתפקיד אחרי שמארסיי הפסידה בשני מחזורי הפתיחה ולא כבשה. לשמחתו, הוא עשה את טבילת האש שלו מול העולה החדשה טרואה, שלא הקשתה את החיים על המארחת. המגן הימני חאבי מאנקיו והקשרים לסאנה דיארה ורמי קאבלה ערכו בכורה במדי מארסיי, כשמעל כולם היה דיארה. קשר צ'לסי וריאל מדריד לשעבר לא איבד כדורים ובדקה ה-47 גם ירה לחיבורים וחגג הופעה מושלמת. זה קרה אחרי שבמחצית הראשונה עבדלעזיז בראדה נגח לרשת החשופה בדקה ה-19, כריבאונד אחרי שמישי בטשואי נגח למשקוף. החלוץ הבלגי השיג את השער שלו בדקה ה-56 הודות לאסיסט של קאבלה, ועל השער היפה במשחק היה חתום המחליף לוקאס אוקמפוס שהרעיד את הרשת עם מספרת מרהיבה בדקה ה-63 אחרי הרמה של רומן אלסנדריני, שהרשית בעצמו בדקה ה-87. בטשואי השלים צמד בדקת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לוקאס אוקמפוס שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
ביצוע וירטואוזי. לוקאס אוקמפוס/רויטרס

ליל - בורדו 0:0

שתיים מהקבוצות היותר מאוכזבות מפתיחת העונה בצרפת, לא הצליחו להשיג ניצחון בכורה גם במחזור השלישי. בורדו הגיעה עם הרכב חסר, כשהיא בין שני משחקי פלייאוף הליגה האירופית מול קייראט, אבל הייתה שותפה למשחק קצבי שאיכשהו לא הניב שערים. וינסנט אניימה שוב הציל את ליל וגם נעזר בקורה שעצרה את אנזו קריבלי, כשמנגד גם רנאטו סיבלי וגם הרכש בפטיסט גיום פגשו את הקורות. לשתי הקבוצות שתי נקודות בלבד, ליל עדיין ללא שער זכות העונה.

לוריין - סנט אטיין 1:0

ניצחון ליגה ראשון לירוקים, אבל זה לא היה קל. לוריין איבדה את שוערה בנג'מין לקומט שהורחק כבר בדקה הראשונה, אך השוער המחליף פלורן שיינו החזיק מעמד עד לדקה ה-87. אז, המחליף ניל מופה, בהופעת הבכורה שלו הסתובב בצד ימין ובסופו של דבר מצא בכדור רוחב את רומן המומה שבעט לרשת. שער שלישי ברציפות לקיצוני שהחמיץ פנדל, כבש והורחק נגד מילסאמי בפלייאוף הליגה האירופית. לוריין נותרה עם שתי נקודות בלבד, סנט אטיין עם ארבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully