וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: מונס דאבור כבש את שערו השביעי בכל המסגרות

החלוץ שלח עוד מסר למאמן הנבחרת אלי גוטמן, כשהבקיע במתפרצת (49) בניצחון 0:2 על סנט גאלן וחגג את שערו החמישי בשישה משחקי ליגה. 39 דקות ללוטם זינו ב-0:1 של תון על ואדוז

צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

מונס דאבור המשיך בכושר ההבקעה הנפלא שלו וכבש היום (ראשון) את שערו השביעי בכל המסגרות, כשהוביל את גראסהופרס לניצחון 0:2 בחוץ מול סנט גאלן. החלוץ הישראלי, שקיווה לעבור לפאלרמו ובינתיים נשאר בקבוצה מציריך, הבקיע את שער הליגה החמישי שלו (בשישה מחזורים) בדקה ה-49, כאשר סיים התקפה מתפרצת עם כדור ברשת ושלח עוד מסר למאמן הנבחרת אלי גוטמן לקראת הזימונים למפגשים מול אנדורה ו-ויילס. קאיו הברזילאי כבש את הראשון כבר אחרי שתי דקות של משחק וגראסהופרס עם 13 נקודות במקום השני.

מונס דאבור שחקן גראסהופרס ציריך. אתר האוהדים של גראסהופרס, אתר רשמי
לא מפסיק להרשית. מונס דאבור/אתר רשמי, אתר האוהדים של גראסהופרס

* לוטם זינו נכנס כמחליף בדקה ה-51, כאשר תון ניצחה 0:1 את ואדוז ונמלטה מהמקום האחרון בליגה השוויצרית. ג'אנלוקה פרונטינו הכריע עם פנדל בדקה ה-27.

* מוחמד גדיר שיחק 69 דקות בהרכב לוקרן, שיצאה לבריסל והפסידה 1:0 לאנדרלכט בעקבות שער דרמטי של דניס פראט בתוספת הזמן.

* רועי קהת נכנס כמחליף בדקה ה-87, כשאוסטריה וינה הובילה פעמיים בזלצבורג וסיימה לבסוף ב-2:2 מול האלופה רד בול. לארי קאיודה, אקס מכבי נתניה, כבש את השני של האורחים בדקה ה-48, אבל זלצבורג ידעה לחלץ נקודה. עומר דמארי הפצוע לא נכלל בסגל האלופה, לה שמונה נקודות בלבד אחרי שישה מחזורים והיא במקום השישי. אוסטריה וינה שנייה עם 11 נקודות.

* עידן ורד פתח בהרכב הכוכב האדום בלגרד והוחלף בהפסקה, בניצחון 0:1 על יאבור. אלכסנדר קטאי, האיש החם של הכוכב האדום, הכריע בדקה ה-35.

* קני סייף נותר על הספסל ולא שותף ב-0:0 של גנט בחוץ מול קורטרייק. רמי גרשון הפצוע וחאתם עבד אלחמיד לא נכללו בסגל של אלופת בלגיה.

* שרן ייני הפצוע לא נכלל בסגל של ויטסה, שהפסידה 2:0 לפיינורד במחזור השלישי של הליגה ההולנדית. ויטסה עם ארבע נקודות, פיינורד מושלמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully