וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדיונדו: "בית"ר חזקה, אבל רק הפועל מעניינת אותי. באים לנצח"

הקבוצה של ססאר מנדיונדו נערכת למשחק שיחתום את המחזור הראשון, בניסיון להשיג ניצחון בכורה העונה בארץ. המאמן: "השחקנים יתנו על המגרש את מה שאני יודע שהם יכולים לתת"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר
מאמן הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו. יוסי ציפקיס
"אנחנו יודעים כמה קהל משמעותי, אבל הוא לא משחק". מנדיונדו עם מאמן השוערים והמתורגמן גבי בורשטיין/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב תשחק מחר (שני, 20:50, ערוץ 1) בטדי מול בית"ר ירושלים במשחק שיחתום את מחזור הפתיחה בליגת העל. אחרי הדחה מוקדמת מגביע הטוטו ומאזן מאופס, תנסה הקבוצה של ססאר מנדיונדו לרשום נקודות ראשונות העונה בארץ.

המועדון שינה את פניו כמעט לחלוטין במהלך החודשים האחרונים, ולצד הצוות המקצועי החדש נותרו בסגל חמישה שחקנים בלבד שסיימו את העונה שעברה: רמזי ספורי, מוחמד אבו אל היג'א, שגיב יחזקאל, דודו ביטון ובן רייכרט.

מנדיונדו אמר אחר הצהריים לקראת המשחק: "אני שמח ומרוצה ממה שאני מקבל מהקבוצה. אני יודע שהשחקנים מודעים לתחרות, הם נותנים הרבה יותר, והם יתנו על המגרש את מה שאני יודע שהם יכולים לתת. גביע הטוטו היה הכנה עבורנו, הוא עזר לי לראות את את השחקנים ולדעת עם מה אני הולך להתמודד".

"בית"ר ירושלים קבוצה חזקה, ההתמודדות איתם קשה. מה שמעניין אותי זו רק הקבוצה שלי, אנחנו מוכנים ובאים לנצח במשחק. אם אגיד מה אני מתכנן, אתן מידע ליריבה. חכו למחר. אנחנו יודעים כמה קהל משמעותי, אבל הוא לא משחק. מי שמשחק אלה השחקנים, ברגע שהם ייכנסו הם יתנו הכל וידעו איך להתמודד עם הלחץ".

שחקן הפועל תל אביב, דודו ביטון. יוסי ציפקיס
"אנחנו לא מתעסקים בבית"ר ובקהל של בית"ר". דודו ביטון/יוסי ציפקיס

החלוץ דודו ביטון הוסיף: "אנחנו מתרכזים בצד המקצועי ומגיעים לשחק כדורגל. אנחנו לא מתעסקים בבית"ר ובקהל של בית"ר. זו חגיגה, משחק פתיחת עונה בטדי, בית"ר מול הפועל. אנחנו מתרגשים מאוד לקראת המשחק הזה, באים לשחק כדורגל ולנצח".

על צירוף אפשרי של חלוץ נוסף לסגל, אמר ביטון: "מי שלא נמצא הוא מי שהכי חסר. אני מתעסק בעצמי, שמח שאחרי כמה שנים טובות עשיתי הכנה לליגה בקבוצה, מרגיש מוכן מאוד ורעב מאוד. אם ההנהלה תראה לנכון לחזק את הקבוצה, נקבל באהבה כל חיזוק שיגיע. יש סגל טוב וקבוצה טובה כבר עכשיו".

מאמן השוערים גבי בורשטיין התייחס לאריאל הרוש, קפטן בית"ר לשעבר, שיחזור לטדי כשוער הפועל תל אביב: "אריאל הוא שוער ברמה הכי גבוהה שיש בארץ, מקצוען מאוד. ברגע שאתה נמצא במועדון כמו הפועל תל אביב, כל משחק הוא עוד משחק. נכון שהוא גדל בבית"ר ירושלים והיה הקפטן שלה, אבל ברגע שמגיעים להפועל תל אביב, מהמשחק הראשון בעונה ועד האחרון כולם שווים וכולם שלוש נקודות. המטרה שלו היא להיות השוער הכי טוב בארץ."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully