וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: בוריסלב סטוייצ'ב סיכם לעונה, ינחת השבוע בישראל ויחתום על חוזהו

23.8.2015 / 11:21

הבלם הבולגרי (28, 1.87) יחתום בקבוצה לאחר שהמגעים מול קאסים אדאמס ממאיורקה לא הבשילו לכדי עסקה. בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את ה-2:2 הדרמטי מול הפועל כפר סבא

one

בהפועל רעננה קיבלו אמש (שבת) ברגשות מעורבים את ה-2:2 מול הפועל כפר סבא במחזור הפתיחה בליגת העל. מצד אחד, השחקנים של חיים סילבס הצליחו לגלות המון בגרות ואופי ולחזור בדקות הסיום מפיגור 2:0 לשוויון, אך מצד שני איבדה הקבוצה שתי נקודות ביתיות יקרות עם פתיחת המשחקים בליגת העל.

בנושא אחר, בקבוצה הודיעו באופן רשמי על הצטרפותו של הבלם הבולגרי, 28, בוריסלב סטוייצ'ב, שסיכם את תנאיו לעונה ויגיע השבוע לישראל, כדי לחתום באופן רשמי על חוזהו. ברעננה ניהלו מגעים גם עם הגנאי קאסים אדאמס ממאיורקה הספרדית, אך בסופו של דבר ובשל התמהמהות של הגנאי, הוחלט לצרף את סטוייצ'ב, שאמור לייצב את ההגנה של רעננה ולהוסיף המון מנסיונו.

הבולגרי (1.87) מגיע כשחקן חופשי אחרי שסיים את חוזהו בלבסקי סופיה. הוא גם החל את הקריירה בקבוצה מבירת בולגריה ובתווך שיחק בכמה קבוצות נוספות במדינה. לאורך הקריירה סטויצ'ב רשם 131 הופעות בליגה הבכירה בבולגריה וגם שתי הופעות במפעלים האירופים: במדי סטארה זאגורה ברואה שהודחה על ידי הפועל תל אביב במוקדמות הליגה האירופית לפני שנתיים. לפני כמה חודשים שותף במשחק ידידות של נבחרת בולגריה נגד נבחרת רומניה.

בן והבה שחקן הפועל רעננה. יותם רונן
בקבוצה קיבלו את ה-2:2 ברגשות מעורבים. בן והבה מול הפועל כפר סבא/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully