וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לנדסברג נחת: "מצפה העונה להיות חלק גדול יותר ממכבי תל אביב"

מכבי תל אביב החדשה נבנית, הזרים נחתו, גם לנדסברג: "חוזר הביתה". רוצ'סטי: "מודע לציפיות, לא היה צריך הרבה בשביל לשכנע אותי". אמבקווה: "מכבי לא רגילה לא להגיע לגמר, זה אתגר עבורנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו, יוסי ציפקיס

שניים מהזרים החדשים של מכבי תל אביב, טיילור רוצ'סטי וטרבור אמבקווה, נחתו היום (ראשון) בישראל, לקראת פתיחת האימונים. טיילור רוצ'סטי הגיע בשעות הבוקר, ואחר הצהריים הצטרף אליו טרבור אמבקווה. בשעות הערב הגיע סילבן לנדסברג, שמקווה השנה לעונה טובה יותר מאשתקד.

"זו כבר עונה שישית שלי פה, כך שאני מרגיש שאני חוזר הביתה", אמר לנדסברג עם נחיתתו, "זו תחושה טובה לחזור לפה כשאני בריא, ואני כבר מחכה לפתיחת העונה. העונה הקודמת נסתיימה בצורה די רעה, אבל במהלך העונה שיחקנו די טוב. השנה יש לנו קבוצה חדשה, המון שחקנים חדשים, אני כמעט ולא מכיר אף אחד, נלמד את כולם, ואני מצפה לדברים גדולים העונה. מקווה שאוכל להיות טוב יותר העונה, ולהיות חלק גדול יותר מהקבוצה".

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב נוחת בארץ. יוסי ציפקיס
שהשנה הזאת תיראה אחרת. לנדסברג/יוסי ציפקיס

"אני מרגיש נהדר ומתרגש מאוד להיות פה", אמר רוצ'סטי עם נחיתתו. "אני מודע לכך שהציפיות מאיתנו גבוהות ומחכה כבר להתחיל. אני רוצה להכיר את העיר ולפגוש את האנשים בישראל. אני כאן כדי להשיג ניצחונות ואעשה כל מה שצריך - אקלע, אמסור, אעודד את החברים - כל מה שצריך כדי להשיג ניצחון. לפני שהגעתי לכאן, שוחחתי על ישראל עם גל מקל וטייריס רייס, ששכנע אותי להגיע. האמת? לא היה צריך הרבה בשביל לשכנע אותי כי אני יודע שמדובר במקום מדהים. טייריס אמר לי שזה מקום נהדר למשפחה".

העונה האחרונה הייתה הטובה בקריירה של רוצ'סטי, המחזיק באזרחות של מונטנגרו ומשחק בשורות נבחרתה. הוא בוגר מכללת וושינגטון סטייט, ולאחר מכן שיחק בגוטינגן הגרמנית, בגלאטסראיי, באלבה ברלין, בלה מאן, בקאחה לברואל, בביילה ובסיינה.

18.9 הנקודות למשחק ביורוליג העניקו לו את תואר מלך הסלים, ועזרו לו להוביל את ניז'ני נובגורוד לשלב הטופ 16, שם הצטרף לקבוצה גל מקל. הוא הוליך את היורוליג בנקודות ובאחוזים מהעונשין (92.5). בליגת ה-VTB הגיעה ניז'ני לחצי הגמר, ורוצ'סטי תרם שם 14.7 נקודות למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי. קובי אליהו
"מחכה להתחיל". טיילור רוצ'סטי/קובי אליהו

אמבקווה אמר עם הגעתו: "אני מכיר את ההיסטוריה ונרגש להיות חלק ממנה, אני רוצה לזכות באליפות ולהתחרות ברמות הגבוהות ביותר. זו הזדמנות טובה מאוד עבורי ועבור משפחתי, לראות את תל אביב ואת ישראל".

בעונה שעברה שיחק האמריקאי, המחזיק גם באזרחות ניגרית, בבאמברג הגרמנית. "הם איבדו את התואר והיינו צריכים לבנות הכל מההתחלה ולזכות באליפות. אני מקווה לעשות את אותו הדבר עם מכבי. הם לא רגילים לא להגיע לגמר ולא רגילים לא לנצח. זה אתגר עבורנו, השחקנים החדשים, אני נרגש להיות כאן ולקחת חלק במסורת.

הפורוורד/סנטר התייחס לתפקודו על המגרש: "אני משחק בעיקר בעמדה מספר 4, אני זריז מספיק וגדול מספיק כדי לשחק בעמדה הזו או בעמדה מספר 5. המאמן יסמוך עלי לשחק בשתי העמדות, אני נרגש מהאתגר. הייתי בקשר עם ניקולה (וויצ'יץ'), הם מצפים ממני להיות קשוח, לעשות מה שעשיתי לאורך כל הקריירה ברמות הגבוהות. כמי שאוהב להתחרות, אני מצפה לזה".

בעונה האחרונה הוא קלע 20 נקודות ולקח 13 ריבאונדים במשחק החמישי והמכריע מול באיירן מינכן בסדרת הגמר (2-3 לבאמברג), וסיים את העונה עם ממוצעים של 10.3 נק' - 68 אחוז מהשדה, 82 אחוז מהעונשין - 7.2 ריב' ו-1.5 חסימות למשחק בליגה הגרמנית, וכן 8.7 נק' ו-8.4 ריב' ביורוקאפ.

טרבור אמבקווה שחקן מכבי תל אביב עם מנהל הקבוצה ניקולה וויצ'יץ'. קובי אליהו
אמבקווה עם ניקולה וויצ'יץ' בנתב"ג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully