וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בנתניה מדוח השיפוט, חסן: "תיקו היה משקף את יחסי הכוחות"

23.8.2015 / 9:23

בנתניה חוששים שהתפרעות האוהדים תגרור עונש חמור, שיביא להפסדים כספיים משמעותיים. ברק בדש יצטרף לוותר על שכרו כדי להצטרף: "כדי שתהיה עסקה הסכומים צריכים להיות נמוכים יותר"

one

מכבי נתניה תתקשה לצרף את ברק בדש אם מכבי תל אביב לא תשלים חלק מחוזהו והוא עצמו לא יוותר על שכרו. ההערכה היא שיש לבדש חוזה בגובה של 180 אלף דולר נטו במכבי תל אביב ומדובר בסכומים שנתניה לא יכולה לשלם, מה עוד שהיא עדיין תקועה עם החלוץ המונטנגרי איוון ווקוביץ' שמסרב לעזוב תמורת פיצוי קטן ורוצה את כל החוזה שלו באופן מיידי.

שלשום שוחח יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון עם המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף על כמה נושאים, כולל ברק בדש. קרויף הבהיר כי המדיניות של מכבי תל אביב היא לא להשתתף בשכר של שחקנים אשר מבקשים לעזוב לקבוצה אחרת. ההולנדי הבהיר כי אם בדש יבקש לעזוב ובמכבי יחליטו לשחררו, נתניה תצטרך להסתדר איתו. "העלות של בדש היא למעלה ממיליון שקל ואין לנו את הסכומים האלה", הבהירו בנתניה. "כדי שעסקה כזו תצא לפועל, המספרים צריכים להיות נמוכים בהרבה".

בעניין אחר, במועדון חוששים מאוד מדו"ח השופט אתמול במושבה בעקבות התפרעות האוהדים אחרי ההרחקה של אמייה טגה. למגרש הושלכו מספר חפצים ואוהדים אף רצו לפרוץ פנימה. בנתניה מקווים לא לפתוח את העונה עם העמדה לדין שעלולה לגרור עונש חמור, במיוחד לאור העובדה שבמחזור הבא מארחת נתניה את בית"ר ירושלים ואוסידון בונה על ההכנסה במשחק הזה. הקפטן ירין חסן אמר על ההפסד במחזור הפתיחה: "לא כך קיווינו לפתוח את הליגה, בטח אחרי שבגביע הטוטו היינו טובים ושיחקנו היטב במרבית המשחקים. המשחק בינינו לבין פתח תקוה לא התעלה לרמה גבוהה ותיקו היה משקף יותר. אנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק הבא ובטוחים שניראה יותר טוב".

אוהדי מכבי נתניה מתפרעים. מגד גוזני
התפרעות שתעלה ביוקר? אוהדי נתניה אמש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully