וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השחקן השמן של ריאל מדריד, היד המדהימה של ניימאר

כוכב ברצלונה קיבל יד נדירה במהלך משחק פוקר, השבדי ששוחרר מקבוצת המילואים של הבלאנקוס מספק עדות על מצבו. וגם: הפרה החדשה של ספ בלאטר, המתעמל המרשים בן ה-78 ו"הכיף" הלא כל כך מוצלח במשחק פוטבול

AP

18:00: השחקן השמן של ריאל מדריד משיב אש

ארו מרקאנן, שחקנה השבדי של ריאל מדריד קסטייה, שוחרר מהקבוצה של זינדין זידאן בגלל עודף משקל. בתגובה לפרסומים שטענו שהוא העלה בפגרת הקיץ 18 קילוגרמים, צייץ מרקאנן תמונה "עדכנית" שלו.

09:12: היד המדהימה של ניימאר

כוכב ברצלונה, ניימאר, ידוע כחובב פוקר גדול. אתמול שיתף הברזילאי את עוקביו באינסטגרם באחת הידיים שקיבל במהלך משחק באון-ליין - רויאל פלאש - היד החזקה ביותר בפוקר שהסיכוי לקבלה עומד על 1/649,740.

08:55: הכישורים המדהימים של שחקן המכללות

ג'ונתן לינדסי, המשחק כדורסל בקולג' מקומי בארצות הברית, הסעיר את מדינתו בשבועות האחרונים, כשהעלה לחשבון האינסטגרם שלו קליפים מדהימים, שבהם מפגין השחקן כישורים יוצאי דופן.

08:45: האוהד המאוכזב שנתפס ברגע מביך

"כיף" לחבר/ה לאחר רגע מרגש במשחק ספורט כזה או אחר הוא עניין שבשגרה. אבל כשאותו חבר/ה לא כל כך רואה את ה"כיף", הסיטואציה יכולה להפוך למעט מביכה, במיוחד עם אותו רגע נתפס בעדשת המצלמה. הדוגמא לפניכם.

08:24: המתנה החדשה של ספ בלאטר

מדי שנה מארח ספ בלאטר טורניר שנתי בעיר הולדתו שבשוויץ. השנה זכה הנשיא המושמץ של פיפ"א למתנה בעקבות האירוח - פרה בשם קולומבוס.

08:12: המתעמל המרשים בן ה-78

המושג "זה לא הגיל, זה התרגיל" מקבל משמעות חדשה כששמו של ברונו קלאוס עולה. בגיל 78, מבצע קלאוס תרגילי קרקע מרשימים, שלא היו מביישים נער צעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully