וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג בוזגלו: "עשיתי דרך ארוכה מליגה א' וטיפסתי בהדרגתיות, תמיד האמנתי שזה יגיע"

גיבור הניצחון של בני יהודה חגג בכורה חלומית בליגת העל: "שמח שהאמינו בי", הזהובים הסבירו את ההתפוצצות בחיפה: "לא ספרו אותנו וזה הכניס אותנו לאטרף", והחמיאו גם לדובאי: "ידוע שזרים משתלבים כאן מהר מאוד"

one

בני יהודה פתחה אמש (שבת) את העונה בצורה הכי מוצלחת שיכולה להיות, עם ניצחון חוץ מרשים 0:3 על מכבי חיפה. בקבוצה שיבחו את המשחק הטקטי והממושמע של כל השחקנים, וציינו את 2,000 האוהדים שהגיע לחיפה ויצרו ערב מושלם עבור העולה החדשה במשחק החזרה שלה לליגת העל.

"לפני המשחק לא ספרו אותנו וזה הכניס אותנו לאטרף", אמר שחקן בקבוצה. "לא נתנו לנו בכלל צ'אנס נגד מכבי חיפה, אבל זה כל היופי בכדורגל. עכשיו שם המשחק יהיה המשכיות, כי משחק אחד טוב לא יספיק לעונה שלמה. נצטרך להוכיח בגרות ולהראות שהניצחון הזה לא היה מקרי".

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה (שמאל) עם גל צרויה. יוסי ציפקיס
תמיד האמין. אלמוג בוזגלו/יוסי ציפקיס

מי שקיבלו את מירב המחמאות הם שני שחקני הרכש החדשים, אלמוג בוזגלו ותיירי דובאי. עבור בוזגלו זו היתה הופעת בכורה בליגת העל והוא סיים אותה עם שער גדול, בישול ויכולת מצויינת. "עשיתי דרך ארוכה מליגה א' וטיפסתי בהדרגתיות שלב אחרי שלב", סיפר האח הצעיר של מאור בוזגלו. "שיחקתי שלוש שנים בליגה א' ואחר כך שנתיים בליגה הלאומית, אני שמח שהאמינו בי ונתנו לי את הבמה גם להתקדם בליגת העל, תמיד האמנתי שזה יגיע". מאוחר יותר הוסיף הקשר הנרגש סטטוס בדף הפייסבוק שלו וכתב: "וואווו...הופעת בכורה חלומית !! באנו קטנים, באנו צנועים יצאנו ענקיים!!! איזה כיף לפתוח ברגל ימין, והבונוס זה גול ובישול. בלי החברים כלום לא היה קורה. אוהב אתכם!! תודה רבה לכולם על כל ההודעות והפרגונים ולקהל המדהים שהגיע!".

גם דובאי הרשים מאוד בהופעתו הראשונה במדים הכתומים. הזר החדש כבש את השער הראשון וגילה יכולת טובה מאוד בקישור האחורי. "זה ידוע שהשחקנים הזרים משתלבים כאן מהר מאוד, זה לא משהו חדש", אמרו בקבוצה. הקשר מחוף השנהב, שהגיע רק בשבוע שעבר לשכונה, נראה טוב מאוד גם באימונים הספורים שערך ובקבוצה בטוחים שהוא יהיה תוספת כוח משמעותית מאוד.

חומרת פציעתו של הקפטן איציק עזוז, שנפגע אמש בשריר הירך האחורי והוחלף כבר ה-30, תיבדק היום. למרות הניצחון בחיפה, במועדון לא מסתנוורים ויודעים שהסגל חייב להתחזק. בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר בלם וחלוץ זרים, שיחזקו את הקבוצה והשבוע עשויים להגיע מספר שחקנים למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully