וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריף מסיקה: "אשמח להיצמד לזהבי בטבלת הכובשים כמה שיותר זמן"

23.8.2015 / 7:01

קשר הפועל כפר סבא היה מרוצה למרות ה-2:2 הדרמטי מול רעננה: "עשינו תיקו יפה מאוד בשביל מחזור פתיחה". בחדר ההלבשה נרשמה אכזבה: "אך פספסנו הזדמנות כזו לקחת שלוש נקודות?"

one

אכזבה עצומה נרשמה בהפועל כפר סבא מהתיקו 2:2 אתמול מול הפועל רעננה באצטדיון בנתניה. אחרי שהקבוצה לא הצליחה לכבוש בגביע הטוטו, באו צמד השערים של ריף מסיקה שבסופו של דבר לא הספיקו מול השחקנים של חיים סילבס שכפו תיקו בתוספת הזמן. בחדר ההלבשה של כפר סבא נשמעו הרבה התבטאויות של כעס ואכזבה על הדקות האחרונות ובעיקר על שער השוויון. "היינו חייבים להרחיק את הכדור מהרחבה", אמר אחד השחקנים. "איך פיספסנו הזדמנות כזו לקחת שלוש נקודות במחזור הפתיחה ועוד בחוץ?".

ריף מסיקה שחקן הפועל כפר סבא. יותם רונן
הצמד שלו לא הספיק. ריף מסיקה/יותם רונן

הקשר ריף מסיקה היה כאמור איש המשחק מבחינת כפר סבא עם צמד השערים שכבש. "אני אדם מאמין ולמרות שלא הצלחנו לכבוש בכל משחקי גביע הטוטו, האמנתי שאני עולה למשחק הזה ומבקיע. גם שער זה נהדר, אבל אין ספק שלפתוח עונת חזרה בליגת העל עם צמד זה דבר עילאי", אמר מסיקה. "רק בעונה שעברה בליגה הלאומית כבשתי לראשונה צמד בקריירה והנה אני בליגת העל עושה את זה במחזור הראשון וזה מתוק מאוד. לצערי לא סיימנו את המשחק בניצחון, אבל בסך הכל עשינו תיקו יפה מאוד בשביל מחזור הפתיחה".

מסיקה השתווה לערן זהבי בצמרת הכובשים, כבר אחרי המחזור הראשון אבל הוא ספקן באשר ליכולת שלו להתמיד ולהתחרות עם כוכב הכדורגל של ישראל על מלכות השערים: "קשה לתת פייט לערן זהבי, בוא נודה על האמת. מה שהוא עושה והמספרים שהוא מנפק בכל שבוע, זה בלתי נתפס וכל השחקנים בליגה מסירים בפניו את הכובע. אני אהיה צנוע ואומר שאשמח להיצמד לזהבי כמה שיותר זמן".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל כפר סבא והפועל רעננה נפרדו ב-2:2 דרמטי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully