וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "זה היה ממשחקי הבונדסליגה הטובים בשלוש השנים האחרונות"

מאמן באיירן מינכן נשמע נלהב אחרי ה-1:2 הדרמטי של הקבוצה שלו מול הופנהיים: "עשר הדקות האחרונות היו קצת מטורפות". מולר: "משחק חם מאוד". רק 1:1 לוולפסבורג, הקינג: "היה משחק לא טוב"

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
היה מרוצה מהמשחק. גווארדיולה/GettyImages

באיירן מינכן רשמה הערב (שבת) קאמבק גדול. הבווארים חזרו מ-1:0 לאחר שספגו את השער המוקדם ביותר בהיסטוריה (יחד עם זה של קארים בלארבי מלברקוזן מול בורוסיה דורטמונד לפני שנה) ל-1:2 מול הופנהיים, ועוד בעשרה שחקנים. תומאס מולר הצליח לאזן בדקה ה-41 ורוברט לבנדובסקי השלים את המהפך בדקה ה-90 ועוד אחרי שג'רום בואטנג הורחק בדקה ה-73 ואויגן פולאנסקי החמיץ פנדל בדקה ה-74.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (ימין) עם ארתורו וידאל. GettyImages
"ידענו שיהיה משחק קשה". לבנדובסקי/GettyImages

פפ גווארדיולה אמר בסיום: "אני מרוצה מהניצחון, במיוחד מהצורה בה הקבוצה שיחקה. בשנים האחרונות תמיד היו לנו בעיות מול הופנהיים, אז ידענו שיהיה משחק קשה. עשר הדקות האחרונות היו מטורפות. הראינו את אחד ממשחקי הבונדסליגה הטובים ביותר בשלוש השנים האחרונות".

רוברט לבנדובסקי, שכבש את שער הניצחון, אמר: "כרגיל, היה משחק לא קל מול הופנהיים. אחרי הפנדל והצהוב השני של בואטנג, ידענו שאנחנו חייבים להמשיך. בלי קשר, היו לנו שניים או שלושה מצבים לכבוש. היום היינו טובים יותר". תומאס מולר הוסיף: "היה משחק חם מאוד, גם מבחינת הטמפרטורה בחוץ וגם על הדשא. היו לנו הזדמנויות טובות במהלך המשחק, אני שמח שנשארנו מרוכזים וניצחנו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג. GettyImages
משחק מאכזב. דה בראונה/GettyImages

וולפסבורג אכזבה וסיימה ב-1:1 מול קלן, לאחר שניקלאס בנדטנר הצליח לאזן בשלב מאוחר. "זה היה משחק לא טוב שלנו", אמר מאמן וולפסבורג דיטר הקינג, "לא הצלחנו להיכנס לקצב המשחק שלנו במשך 60 הדקות הראשונות. זה קרה לנו במחזור הראשון מול פרנקפורט וקרה שוב. אחרי השעה הראשונה של כדורגל השתפרנו ואז הצלחנו גם להשיג את השוויון. זה אחד מהיתרונות של הקבוצה. אני לא שבע רצון מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully