וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת קורונה פוצ'יוולי: כרישי החול נכנסו לפיינל פור ברגע האחרון על חשבון דובי מנופים

דרמה במחזור האחרון של הליגה: כרישי החול השיגו את הכרטיס היוקרתי לפיינל פור. מנופי דובים כבר היו עם הכרטיס ביד, אך איבדו את הראש והפסידו ליהלומי ביצ'אצ'י, שכבר הבטיחה את השתתפותה בחצי הגמר

דייגו וג'ורג'. מעין קהלני,
דייגו וג'ורג' בפעולה/מעין קהלני

כשהם יודעים שמקומם בפיינל פור מובטח, יהלומי ביצ'אצ'י עלו למשחק המרכזי מעט שאננים ונתנו למנופי דובי לפתוח יתרון. החל ממצב של 14:14 החלה נדנדה כשכל פעם זוג אחר לוקח את היתרון. הצלה אדירה של לוקאס וטעות בקבלה של בסון סידרו את המערכה הראשונה למנופים. גם המערכה השנייה התנהלה בצורה דומה. היא נפתחה עם יתרון של לוקאס וזינו, ונמשכה בקאמבק של מראדונה ובסון, תוך כדי משחק משובח של שתי הקבוצות. המנופים פתחו יתרון אבל שתי נקודות נפלאות של בסון והנחתת נגיחה של דייגו קבעו שוויון. שתי טעויות לא מחויבות של לוקאס קבעו 17:19 ליהלומים ושלחו את המשחק למערכה שלישית.

יכול להיות שהקאמבק במערכה השנייה גבה יותר מדי אנרגיות, אבל בתחילת המערכה המכריעה היהלומים נראו תשושים. סדרת טעויות שלהם סידרה לאדר זינו ולוקאס יתרון 0:5. אבל מי שחשב שביצ'אצ'י יישברו טעה טעות מרה. בסון ומראדונה איפסו את הכוונות והשוו ל-12:12. שתי טעויות שמו את המנופים סגרו את הסיפור עם 13:15 לביצ'אצ'י לקול צהלות כרישי החול, שהתגנבו לפיינל פור ברגע האחרון על חשבון המנופים.

seperator

שאר התוצאות

1. סאן אנד ניקה - עוד גביע לארון 0:2 - סאן אנד ניקה ניצחו

2. גאולה יונייטד - הפנתאון 2:1 - הפנתאון ניצחו

3. כרישי החול - שמשוניה 1:2 - כרישי החול ניצחו

4. שמש דגים - סנטוס 0:2 - שמש דגים ניצחו

5. הברווזים - ותיקי הגלאקטיקוס 0:2 - הברווזים ניצחו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully