וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: נובאק דג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר ייפגשו בגמר

הסרבי, המדורג ראשון בעולם, הצליח לחזור מפיגור ל-6:4, 6:7 (5), 2:6 מול אלכסנדר דולגופולוב (66 בעולם) אחרי שעתיים ועוד 20 דקות. השוויצרי גבר 4:6 ו-6:7 על אנדי מארי אחרי שעה ו-37 דקות. בנשים: סרינה וויליאמס וסימונה האלפ העפילו לגמר

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
הלך קשה, אבל ניצח. דג'וקוביץ'/GettyImages

זה הלך קשה, זה עלה לו בלא מעט זיעה, אבל בסופו של דבר נובאק דג'וקוביץ' הצליח לעלות הערב (שבת) לגמר טורניר סינסינטי מסבב המאסטרס 1,000. המדורג מספר אחת בעולם חזר מפיגור מערכה ל-6:4, 6:7 (5), 2:6 מול אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (66) במשחק שארך שעתיים ועוד 20 דקות. בגמר ישחק הסרבי מול רוג'ר פדרר, שניצח בחצי הגמר השני 4:6 ו-6:7 את אנדי מארי תוך שעה ו-37 דקות.

דולגופולוב פתח את המשחק עם שבירה כבר במשחקון השלישי ועלה ל-1:2. דג'וקוביץ' השיב עם שבירה משל עצמו ואיזן ל-3:3. דווקא בשלב הזה, דג'וקוביץ' נשבר שוב וזה 3:4 לאוקראיני, ששמר על ההגשות שלו לאורך כל המערכה וסגר אותה עם 4:6. המערכה השנייה נראתה טוב יותר מבחינת דג'וקוביץ', ששבר ועלה ל-3:5, אבל נשבר שוב והמערכה הלכה לשובר שוויון. שם הוחלפו בין השחקנים לא פחות מחמש מיני שבירות וזה 5:7 לנולה בסיום. המערכה השלישית הייתה של נובאק דג'וקוביץ', שחגג כל הדרך ל-2:6.

רוג'ר פדרר. GettyImages
שוב גבר על מארי. פדרר/GettyImages

אחרי שהביס את מארי בחצי גמר ווימבלדון, רוג'ר פדרר פגש את הסקוטי שקיווה לשבור רצף של ארבעה הפסדים רצופים מול השוויצרי, אבל לשווא. רוג'ר פדרר שוב ניצח את אנדי מארי בשתי מערכות חלקות 4:6 ו-6:7.

פדרר הוכיח עליונות כבר מהפתיחה והשיג שבירה מהירה כדי לעלות ל-1:2 במערכה הראשונה בדרך ל-4:6. מארי, שהשיג 9 אסים לעומת 2 בלבד של פדרר, נראה נחוש יותר במערכה השנייה אך שני הטניסאים לא הצליחו להשיג שבירה במערכה שנכנסה לשובר שוויון, בו פדרר השיג מיני שבירה ראשונה כדי לעלות ל-1:3. מארי שבר בחזרה ל-4:3, אבל פדרר שבר שוב ל-6:7 וניצח 6:8 ו-0:2 במשחק כולו שארך שעה ו-37 דקות. מחר יפגוש פדרר את נובאק דג'וקוביץ' לגמר סופר מסקרן בין המדורג 1 למדורג 3 בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
רוצה להגן על התואר. סרינה/AP

בטורניר הנשים המקביל, סרינה וויליאמס העפילה לגמר בו תפגוש את סימונה האלפ. וויליאמס, האלופה מאשתקד שכמובן מדורגת ראשונה, עשתה זאת עם 4:6, 3:6 חלק על אלינה סביטולינה, האוקראינית המדורגת 20 בעולם שהחזיקה מעמד שעה ו-27 דקות מול האמריקאית האימתנית לפני שהרימה ידיים.

יריבתה בגמר תהיה כאמור האלפ, המדורגת שלישית בעולם שהביסה 1:6, 2:6 את ילנה ינקוביץ'. הניצחון של הרומניה קבע שהיא תדורג שנייה באליפות ארצות הברית שתיפתח בשבוע הבא, על חשבונה של מריה שראפובה שפרשה מטורניר סינסינטי בגלל פציעה ברגלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully