וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "מתרגש לשחק באריס ורוצה להגיע איתה להישגים"

הסנטר, ששוחרר ממכבי תל אביב וחתם בהפועל ירושלים, הצטרף לקבוצה מסלוניקי ונחת ביוון: "אני חושב שיש לנו סגל עם הרבה כישרון, ושחקנים שאוהבים לעבוד. אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה"

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
תחנה חדשה בקריירה. כהן/קובי אליהו

לאחר שחתם בהפועל ירושלים ונסגרה עסקת השאלתו לאריס סלוניקי, נחת היום (שבת) ג'ייק כהן ביוון מלווה ברעייתו, נרגש לקראת פרק חדש בקריירה שלו. "אני מתרגש לשחק באריס ורוצה להתחיל לשחק", אמר כהן לתקשורת היוונית עם נחיתתו. "האוהדים בירכו אותי כבר בטוויטר, אני שמח לבוא לפה, האוהדים נראים נרגשים, אני כבר רוצה להתחיל לעבוד".

"אני רוצה להגיע להישגים עם אריס סלוניקי, אני חושב שיש לנו סגל עם הרבה כישרון, ושחקנים שאוהבים לעבוד", הוסיף כהן, "כולנו מתרגשים לקראת העונה החדשה ואני מאמין שתהיה לנו עונה טובה".

מכבי תל אביב החליטה בתום העונה האחרונה שלא לממש את האופציה על כהן (2.08 מ'). הסנטר שיחק בעונה החולפת ב- 32 משחקים, בהם רשם 17.7 דקות בממוצע למשחק, תוך שהוא קלע 7.4 נקודות והוסיף 4.3 ריבאונדים ו-0.9 אסיסטים. בפלייאוף, נגד נס ציונה והפועל אילת, תרם כהן 9.1 נקודות בממוצע למשחק, 3.8 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים. במסגרת היורוליג, שותף כהן ב-15 משחקים, אבל סיפק 1.5 נקודות בממוצע, 1.1 ריבאונדים ו-0.3 אסיסטים. בתום העונה הפועל ירושלים החתימה את כהן אולם מאחר שבסגל שלה משחקים גם דיאור פישר וליאור אליהו, הוחלט שמצבת הגבוהים הישראלים מספיקה וכהן ישחק בקבוצה אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ייק כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully