וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צ'רלטון ניצחה בדקה ה-99, גיא לוזון השתולל והורחק

גודמונדסון העניק לצ'רלטון 1:2 דרמטי על האל סיטי בדקה התשיעית של התוספת, והמאמן הישראלי פרץ למגרש והורחק. ברייטון של כיאל וחמד ניצחה 0:1 את בלקבורן, נאתכו וצסק"א עם שיא חדש

מאמן צ'רלטון, גיא לוזון. GettyImages
השתולל והורחק. גיא לוזון/GettyImages

פתיחת העונה המצוינת של בירם כיאל, תומר חמד וברייטון נמשכה הערב (שבת) עם ניצחון 0:1 על בלקבורן. קזנגה לואה לואה כבש בדקה ה-35 והציב את ברייטון במקום השני עם 10 נקודות (כמו איפסוויץ' המוליכה) אחרי ארבעה מחזורים. כיאל ספג צהוב בדקה ה-72, חמד הוחלף בדקה ה-87. המשחק החל באיחור של רבע שעה בגלל התרסקות מסוק בשורהאם.

גם גיא לוזון יכול להיות מרוצה מאוד מפתיחת העונה של צ'רלטון, שהשיגה 1:2 דרמטי בבית מול האל סיטי, עם שער ניצחון של יוהאן גודמונדסון האיסלנדי בדקה התשיעית של תוספת הזמן. סימון מקיינוק הדני כבש ראשון בדקה ה-52 ואבל הרננדס השווה עבור האל בדקה ה-89, אך תוספת הזמן הארוכה שיחקה לידיו של לוזון, שניצב במקום השלישי עם שמונה נקודות וללא הפסד אחרי ארבעה מחזורים והגרלה לא פשוטה. לוזון חגג באקסטזה את שער הניצחון, פרץ לכר הדשא והורחק בעקבות מעשיו הלא אופייניים לכדורגל האנגלי.

התמונה שאומרת הכל (גיא לוזון בצהוב)

* ביברס נאתכו חזר להרכב צסק"א מוסקבה אחרי הפציעה הקלה והשלים 90 דקות ב-1:2 על רוסטוב. צסק"א נותרה מושלמת אחרי שישה מחזורים בליגה הרוסית וקבעה בכך שיא מועדון חדש, כאשר אחמד מוסא (67) ואלן דזגוייב (88) מחקו פיגור מוקדם. בגלל הקריאות הגזעניות נגד אנז'י, נאסרה כניסת גברים לאצטדיון וביציעים ישבו רק נשים וילדים.

* ניר ביטון קיבל מנוחה לקראת הגומלין מול מאלמו בפלייאוף האלופות ולא נכלל בסגל של סלטיק, שניצחה 1:3 בחוץ את דנדי יונייטד והיא עם 13 נקודות אחרי חמישה משחקים בפסגת הליגה הסקוטית.

* סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-66, כשמאריבור סיימה רק ב-0:0 את משחק החוץ שלה מול רודאר. מרואן קבהא נעדר בגלל פציעה.

* קלאב ברוז', עדיין ללא ליאור רפאלוב הפצוע, עלתה בהרכב חסר למשחק החוץ מול זולטה וארחם והפסידה 2:0 לפני הגומלין שלה מול מנצ'סטר יונייטד בפלייאוף ליגת האלופות.

* אופיר מרציאנו וקבוצתו מוסקרון המשיכו את פתיחת העונה המזעזעת שלהם, כשרשמו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון. מוסקרון סיימה את משחק החוץ שלה מול בוורן ב-3:3, תיקו שני ברציפות, וכעת במאזנה שתי נקודות אחרי חמישה מחזורים. מרציאנו ספג בכל המשחקים עד עתה.

* חלוץ פטרולול פלוישטי, טוטו תמוז, נכנס עם פתיחת המחצית השנייה בהפסד קבוצתו 2:0 לדינמו בוקרשט במסגרת המחזור השמיני בליגה הרומנית. זהו משחקו השני של תמוז העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully