וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "התאקלמתי באנגליה יותר מהר ממה שחשבתי, טוב לי פה"

החלוץ סיפר על ההסתגלות המהירה לברייטון במסע"ת לקראת המפגש עם בלקבורן (17:00): "הבלמים פה הרבה יותר קשוחים בהשוואה לספרד, אבל אני מרגיש שאני עומד באתגר עד עכשיו"

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
מתאקלם במהירות. חמד כובש/GettyImages

תומר חמד מרגיש טוב בברייטון. החלוץ הישראלי, שעבר הקיץ לאנגליה מאלמריה והפך במהירות לשחקן הרכב קבוע, התראיין אמש (שישי) לכלי התקשורת באנגליה במסיבת העיתונאים הרשמית של קבוצתו החדשה לפני המפגש עם בלקבורן שייערך היום (17:00). חמד סיפר על התאקלמותו המהירה יחסית באנגליה, שם הוא משתף פעולה עם ישראלי נוסף, בירם כיאל.

"התאקלמתי באנגליה יותר מהר ממה שחשבתי", אמר החלוץ, שהספיק לכבוש שער ניצחון בפנדל בתוספת הזמן בשבוע שעבר. "טוב לי פה. פיתחתי שיתוף פעולה טוב עם החלוץ שלידי, סם בלדוק. אנחנו משחקים טוב ביחד מהיום הראשון של הפרי סיזן, התרגלנו מהר אחד לשני. אף אחד מאיתנו לא חושב על עצמו. שנינו יודעים שאנחנו יכולים לעזור אחד לשני, זו תחושה ממש טובה".

חמד הוסיף: "אין ספק שעבורי מדובר בחוויה שונה לגמרי. בספרד משחקים כדורגל אחר. ניסיתי להסתגל לכאן כמה שיותר מהר, ולמען האמת אני די אוהב את זה. המשחקים הרבה יותר אגרסיים ולעתים קרובות גם יותר מהירים. כולם יודעים שהכדורגל האנגלי קשוח יותר מהספרדי, כך שכחלוץ אני חייב להילחם יותר בבלמים. אם אני מגיע למצבים, זה סימן טוב. אני קודם כל רוצה לנצח, אבל אעשה הכל כדי לכבוש כמה שיותר שערים".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully