וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן התקשתה, אבל ניצחה 0:1 את מונפלייה

עדיין ללא די מריה הפצוע ובלי וראטי וזלאטן, האלופה שמרה על מאה אחוזי הצלחה בזכות שער נהדר בדקה ה-60 של מטוידי. מונפלייה בצרות עם שלושה הפסדים. בשבוע הבא מונאקו מחכה לבלאן

טיאגו מוטה שחקן פריס סן ז'רמן מול ריאד בודבוז שחקן מונפלייה. רויטרס
טיאגו מוטה שומר על הכדור, הערב/רויטרס

פריס סן ז'רמן לא הצליחה אמנם להרשים הערב (שישי) בפתיחת המחזור השלישי בליגה הצרפתית, אבל עשתה את שלה ושמרה על מאה אחוזי הצלחה כשהיא משיגה ניצחון שלישי העונה - 0:1 בחוץ על מונפלייה. הקבוצה של לורן בלאן התקשתה להכניע את היריבה, שהפעם האחרונה שניצחה בעימותים מול האלופה בליגה הייתה אי שם ב-2010. לשמחתה הרבה של פ.ס.ז', המאזן הטוב לא התקלקל הערב.

מונפלייה הגיעה למשחק מהמקום האחרון בטבלה אחרי שני ההפסדים לראן ולאנז'ה, ושיחקה ללא רגשי נחיתות. אוהדי פ.ס.ז' שקיוו לראות את אנחל די מריה עורך את הופעת הבכורה שלו יאלצו לחכות עוד קצת מכיוון שהארגנטינאי עדיין מתאושש מפציעה. גם זלאטן איברהימוביץ' ומרקו וראטי לא עמדו לרשותו של בלאן הערב, מה שאומר שאדינסון קבאני המשיך לפתוח יחד עם חאבייר פסטורה.

בדקה השביעית קיבלנו את ההזדמנות המשמעותית הראשונה במשחק. דויד לואיז לקח בעיטה חופשית והפציץ את השער כשהכדור שלו הלך לפינה השמאלית, אבל ג'ונתן ליגאלי התעופף היטב והדף. שלוש דקות לאחר מכן פאסטורה פינה את מקומו אחרי שנפצע, ומי שנשלח למגרש היה אדריאן ראביו. פ.ס.ז' התקשתה לייצר מצבים, ובדקה ה-49 הייתה זו מונפלייה שכמעט עקצה. כדור חופשי שהוגבה לאיזור הרחבה הגיע לרמי בנסבייני שהשתחרר, ושלח את הכדור לכיוון השער, אבל קווין טראפ הדף נהדר לקרן.

האלופה הצרפתית עלתה על הלוח בדקה ה-60. זה התחיל עם אסקיאל לאבצי שהשתחרר מהשומר שלו, העביר למקסוול שסר לבלס מטוידי בתוך הרחבה, והקשר בעט בנגיעה לפינה כדי לקבוע את תוצאת המשחק. כעת פריס סן ז'רמן תזכה לתשעה ימי חופש עד המשחק הבא שלה, ביום ראשון הבא מול מונאקו לעוד קרב חוץ לא פשוט בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully