וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "אין קרע ביני לבין וודוורד, פדרו התאים לסגל שלנו"

מאמן מנצ'סטר יונייטד הדף את השמועות על סכסוך עם סגן היושב ראש, וסירב להודות כי התעניין בחלוץ שחתם לבסוף בצ'לסי: "אם היינו רוצים אותו, זה היה פשוט מאוד". שויינשטייגר עשוי לפתוח מול ניוקאסל

לואי ואן חאל, מאמן מנצ'סטר יונייטד, מתעקש כי אין קרע בינו לבין סגן היושב ראש אד וודוורד על רקע המעבר של פדרו מברצלונה לצ'לסי. "אתם מנסים לסכסך בין וודוורד לביני, אבל אין שום דבר. לעולם לא. הוא מעדכן אותי על בסיס יומי ואני סומך עליו. אני לא חושב שהאוהדים מטילים בו ספק, מכיוון שבמשך שנים הוא מוכיח שהוא האדם הנכון במקום הנכון".

וודוורד ספג ביקורות רבות על ניהול מדיניות הרכש במנצ'סטר יונייטד בשנתיים האחרונות, מאז שאלכס פרגוסון עזב את תפקיד המאמן. שמו של פדרו נקשר לאורך כל הקיץ עם מנצ'סטר יונייטד, אך הוא חתם לבסוף בצ'לסי, שניצלה במפתיע את סעיף השחרור שלו מברצלונה – 30 מיליון יורו.

ואן חאל הכחיש היום (שישי) כי כלל הביע עניין בחלוץ, ורק אישר כי "פדרו תאם את הפרופיל של הסגל" שלו. "ברור לכם שאני לא יכול לענות על שאלות לגביו. כבר אמרתי שאנחנו בתהליך, שבמסגרתו אנחנו צריכים לקחת החלטות ואני חושב שאם היינו רוצים אותו זה היה פשוט מאוד, כי היה סעיף יציאה בחוזה שלו.

"אתם יכולים לכתוב מה שאתם רוצים, אבל אנחנו לא יכולים להגיד מה שאנחנו רוצים. האחריות שלי היא להגן על האינטרסים של המועדון שלי ושל השחקנים שלי. אני לא יכול לשקר, פדרו התאים לנו, אבל לא אמרתי שאני מעוניין בו. הוא מהיר ויצירתי, אני מבין מדוע אני נשאל לגביו". ואן חאל ציין גם כי בסטיאן שויינשטייגר עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב הקבוצה מחר, מול ניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully