וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי: "באים לראות מה אנחנו שווים מול האריות של אירופה"

21.8.2015 / 15:43

הקלע של נבחרת ישראל דרוך לקראת המשחק ההכנה הראשון נגד נבחרת סרביה (שבת, 20:30, ספורט 5+): "מצפה לראות שיפור חשוב שנראה שאנחנו לא משחקים את הכדורסל המבולבל ממקדוניה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל תמשיך בהכנות שלה לקראת יורובאסקט 2015 בצרפת, כשתארח מחר (שבת, 20:30, ספורט 5) את נבחרת סרביה למשחק הכנה ראשון מבין שניים. הנבחרת מגיעה להתמודדות אחרי שלושה הפסדים בשלושת משחקי ההכנה שנערכו עד כה, ואחרי שבוע אינטנסיבי בו נערך רק אימון אחד עם סגל מלא. דיאור פישר ורוברט רות'בארט פצועים והם בספק לאחר שהחמיצו לא מעט אימונים השבוע, כשפישר לא התאמן גם היום בעקבות ההתייבשות שסבל ממנה אתמול. אלישי כדיר נעדר מהאימון בשל כאבי שיניים. לפני המשחק ייערך טקס הוקרה לשחקני נבחרת ישראל בשנת 1979, כשגם גביע היורובאסקט הגיע לישראל היום עם שחקני נבחרת סרביה.

"סרביה היא סגנית אלופת העולם. יהיה קשה, אבל אנחנו באים לראות מה אנחנו שווים מול האריות של אירופה", אמר דגן יבזורי, "ברור שהחיסרון של השחקנים השפיע, אנחנו רוצים לעבוד על התיאום והכימיה בין השחקנים. יש לנו את זה עכשיו ואנחנו מקווים לראות התקדמות בשני המשחקים הקרובים, ואחרי זה גם בטורניר בקרואטיה. אני לא חושב שהתוצאה מעניינת כל כך בשלב הזה, חשוב יותר להראות שאנחנו מתקדמים ושאנחנו לא משחקים את הכדורסל המבולבל ששיחקנו במקדוניה".

על הדברים עליהם עבדו בנבחרת אמר שחקנה של מכבי תל אביב: "מאז הטורניר האחרון עבדנו על הגנת הפיק אנד רול ועל איך להגיע למשחק המעבר מהעצירות שלנו ולהשיג יותר סלים קלים. אנחנו נמצאים הרבה אחד עם השני, והדברים מסתדרים בסופו של דבר. עובדים בעיקר על הכימיה. מבחינה אישית אני מרגיש שאני אצטרך לתרום יותר השנה, לחץ? אני לא חושב, אני אוהב את זה, בשביל זה אני משחק כדורסל. אני מחכה לרגע ולעלות על המגרש, למשחק הרשמי הראשון באליפות".

נבחרת סרביה הגיעה לארץ היום בצהריים לקראת צמד המשחקים. בסגל שלה 14 שחקנים שרבים מהם טובים ומוכרים, דוגמת מילוש תאודוסיץ', נמניה בייליצה, בוגדן בוגדנוביץ', זוראן ארצג והסנטר מירוסלב ראדוליצה.

דגן יבזורי שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
יריבה אימתנית. יבזורי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully