וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסקוטלנד: מכבי תל אביב תציע 1.5 מיליון ליש"ט על שצ'פוביץ'

21.8.2015 / 14:35

החלוץ הסרבי, ששיחק בעבר בעכו ובאשדוד, איבד את מקומו בשורות אלופת סקוטלנד, שהביעה נכונות למכור אותו. הנהלת הצהובים שללה מנויים משני אוהדים שניסו לספסר בכרטיס למשחק מול באזל

רויטרס

בסקוטלנד מדווחים כי מכבי תל אביב תציע 1.5 מיליון ליש"ט (למעלה מ-2 מיליון יורו) על חלוצה של סלטיק, סטפן שצ'פוביץ'. הסרבי בן ה-25, ששיחק בעבר בהפועל עכו ובמ.ס. אשדוד, איבד לאחרונה את מקומו באלופת סקוטלנד.

שצ'פוביץ', בן ארצו של מאמן האלופה סלבישה יוקאנוביץ', נדחק מההרכב של סלטיק מאז החתמתו של נדיר צ'יפצ'י. סלטיק הביעה נכונות למכור ממנו, אך היא תבקש לכסות כמה שיותר מ-2 מיליון הליש"ט ששילמה עבורו לספורטינג חיחון. מנכ"ל מכבי תל אביב, מרטיין ביין, מכיר רבים מאנשי סלטיק בשל היותו בעבר מנכ"ל היריבה עירונית ריינג'רס.

במסגרת המלחמה בספסרות, החליטה היום הנהלת מכבי תל אביב לבטל לשני בעלי מנוי (תא הזהב ושער 8) את המנויים שלהם לעונה הקרובה וזאת אחרי מידע שהגיע להנהלת המועדון לפיו השניים סיפסרו בכרטיס המשחק שלהם מול פ.צ. באזל ביום שלישי הקרוב. בהקלטה שהגיעה לידי וואלה ספורט, אף נשמע אותו אוהד כשהוא נוקב במחיר של 3,500 שקלים עבור שני כרטיסים למשחק נגד באזל בלבד.

כזכור כל בעלי המנויים של מכבי תל אביב נהנו מפריבילגיה לרכוש כרטיס למשחק מול באזל. כמעט כל בעלי המנויים ניצלו את הזכות הזו ורכשו כרטיס למשחק. רובם ככולם ינצלו אותו ויצפו במשחק ביום שלישי בבלומפילד, אבל יש כמה בודדים שהחליטו לנצל את הדרישה לצפות במשחק ולמכור את הכרטיס שלהם בספסרות במחיר של פי עשרה בערך ממחירו הנקוב.

המידע הגיע להנהלת מכבי תל אביב שעשתה עבודה ועקבה אחרי הנסיון למכור את הכרטיסים במחירים מופקעים. במסגרת הזו ולאחר שנאסף המידע הוחלט כאמור לבטל לאותם אוהדים את המנוי לעונה הקרובה.

מהנהלת מכבי תל אביב נמסר: "פעילות הספסרות היא מעשה פלילי לפי חוק העונשין והמועדון יעשה ככל שיידרש על מנת להילחם בתופעה. בימים הקרובים יבוטלו מנויים נוספים לבעלי מנויים שנתפסו כשהם מספסרים בכרטיס למשחק נגד באזל".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ביקוש גבוה, היצע נמוך. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully