וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מעוניינת להתיר את חוזהו של החלוץ איבן ווקוביץ'

21.8.2015 / 13:54

המונטנגרי, שהתעקש להגיע ללא מבחנים, לא הצליח להשתלב מקצועית ולהפגין יכולת טובה ובקבוצה רוצים להיפרד ממנו, אולם הוא דורש את מלוא שכרו לעונה הקרובה. גם עידו לוי בדרך החוצה

one

חלוץ מכבי נתניה, איבן ווקוביץ' נפגש אתמול (חמישי) עם יו"ר המועדון דורון אוסידון ושמע כי הקבוצה מעוניינת להתיר את חוזהו ולהשתחרר ממנו, זאת לאחר שלא נקלט מקצועית ולא הפגין יכולת טובה מאז שחתם.

ווקוביץ' התעקש להגיע לנתניה ללא מבחנים ובקבוצה הסכימו, אחרי שאספו עליו מידע ושיערו כי מדובר בחלוץ טוב. השחקן וסוכניו טענו בפני ההנהלה כי הוא הגיע עם עודף משקל קל ואחרי שישיל את הקילוגרמים המיותרים, יהיה טוב יותר, מה שטרם קרה. בנתניה לא רוצים לחכות ומוכנים לפצות את המונטנגרי כדי להשתחרר ממנו מידית, אולם ווקוביץ' מוכן לעזוב רק אם יקבל את מלוא כספו על פי החוזה שיש לו לעונה הקרובה. בנתניה מסרבים ומוכנים לדון רק על פיצוי כלשהו. הבוקר, באימון, ווקוביץ' התאמן בנפרד מיתר השחקנים והוא יצטרך להחליט עד כמה הוא מסוגל לעמוד בכך גם בהמשך. בנתניה מעריכים שבתוך פרק זמן קצר הוא יסכים להצעה שלהם ויעזוב.

שחקן מכבי נתניה, איבן ווקוביץ'. ברני ארדוב
כבר בדרך החוצה. ווקוביץ'/ברני ארדוב

שחקן נוסף שנמצא בדרך החוצה הוא עידו לוי, שמתאמן עדיין במועדון אבל גם הוא וגם הקבוצה לא מעוניינים בהמשך הקשר. בנתניה רוצים חצי מיליון שקלים על כרטיסו ומו"מ נפתח עם עירוני קרית שמונה, שרוצה אותו.

השבוע הסתיימה הסאגה מול סוכנו של לארי קאיודה, שאיים לתבוע את נתניה בפיפ"א בטענה שלא קיבל את חלקו בהעברת החלוץ הניגרי לאוסטריה וינה. נתניה תשלם לסוכן 900 אלף שקל בפריסה לתשלומים חודשיים לאורך כל העונה הקרובה.

שמעון הרוש הפצוע לא ייכלל בסגל מחר וכך גם אנדריי מישצ'נקו, המתאושש מפציעה. לעומתם, הפתיע הבוקר רומאריו פירס באימון מלא, למרות שבקבוצה העריכו שלא יתגבר על הקרע בשריר ולא יפתח את העונה. הקשר הברזילאי ימתין על הספסל. השחקנים החדשים זאב חיימוביץ' וישראל זגורי יכללו בסגל, אבל יישארו על הספסל בפתיחה אף הם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully