וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: דז'קו בישל ב-1:1 של רומא מול ורונה, ניצחון ללאציו

עונת 2015/16 בליגה האיטלקית נפתחה: הבוסני שיחק לראשונה בקבוצתו החדשה ובישל לפלורנצי את השוויון (66), לראשונה אחרי 13 שנה רומא פתחה עונה כשטוטי לא משותף. 1:2 ללאציו על בולוניה

שחקן רומא, אדין דז'קו. AP
בישול במשחק הראשון. אדין דז'קו/AP

הליגה האיטלקית נפתחה (הערב) עם משחקה של רומא, כאשר גם הקבוצה השנייה מעיר הבירה שיחקה במהלך הערב. הג'לורוסי סיימו ב-1:1 מול ורונה, הנשרים ניצחו באולימפיקו את בולוניה 1:2.

ורונה - רומא 1:1

עם שחקני הרכש הנוצצים, וויצ'ך שצ'סני, מוחמד סלאח ואדין דז'קו בהרכב הפותח, רומא פתחה את עונת 2015/16 עם 1:1 בחוץ מול ורונה. בושקו ינקוביץ' העלה את ורונה ליתרון עם שער נהדר בדקה ה-61, לאחר שנגח מקרוב כדור אדיר שקיבל מאמיל האלפרדסון האיסלנדי. רומא לא הרימה ידיים וחמש דקות לאחר מכן השיגה את השוויון, כשאלסנדרו פלורנצי שלח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה שנעצרה רק ברשת. דז'קו היה זה שבישל לו. לראשונה אחרי 13 שנה רומא פתחה את העונה כשפרנצ'סקו טוטי לא משחק אלא יושב 90 דקות על הספסל.

לאציו - בולוניה 1:2

לאציו כמעט הצליחה לסיים שנייה בעונה שעברה והיא בהחלט מעוניינת לבצע העונה קפיצת מדרגה. המשחק מול בולוניה הגיע עבורה בדיוק בין צמד המפגשים הגדול מול לברקוזן על המקום בליגת האלופות והיא הצליחה לשמור על ריכוז ולצאת עם שלוש נקודות ביד. לאציו פתחה חזק ועלתה ל-0:2 מהיר משערים של לוקאס ביגליה (17) והרכש המרתק שהגיע אליה מאייאקס, ריקרדו קישנה (23). בדקה ה-43 צימק מתאו מאנקוסו ל-2:1, אבל הבולונזים לא הצליחו להשוות והשלימו שבוע עגום לאחר שהפסידו בגביע ליריבה מהליגה השלישית. במהלך המשחק ביגליה נפצע בשוק, ובתקשורת האיטלקית העריכו שייעדר כחודש מהמגרשים.

שחקן רומא, מוחמד סלאח. AP
גם הוא פתח. מוחמד סלאח/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully