וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המהפך: דורטמונד עם מחווה לפרגוסון, טוכל נושם לרווחה

השוורצגלבן חזרו מ-3:0 ל-3:4 על אוד הנורבגית וצייצו בטוויטר: "Football. Bloody hell". המאמן הודה: "לא היינו מוכנים לפתיחה כזו". הומלס: "התחלת המשחק הייתה כמו סרט רע"

AP

בחשבון הטוויטר הרשמי של בורוסיה דורטמונד צייצו אמש (חמישי) שלוש מילים באנגלית Football. Bloody hell - הדברים שאמר סר אלכס פרגוסון אחרי המהפך וה-1:2 הבלתי נשכח של מנצ'סטר יונייטד על באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות ב-1999.

זה לא היה גמר ליגת האלופות - בקושי מוקדמות הליגה האירופית - אבל דורטמונד ביצעה אתמול מהפך מרשים בהחלט. בדקה ה-22 השוורצגלבן כבר פיגרו 3:0 בנורבגיה נגד אוד המקומית, אבל עם שריקת הסיום לוח התוצאות כבר הורה 3:4 לגרמנים.

"לא היינו מוכנים למה שקרה בפתיחה. לא היינו מספיק חזקים מבחינה מנטלית", הודה מאמן דורטמונד, תומאס טוכל, "הייתי מזועזע מהקלות בה נכנעו וספגנו. אבל בהמשך הראינו הרבה רוח ומורל וזה משמח אותי. בסופו של יום הגיע לנו לנצח ולמען האמת, יכולנו לעשות את זה גם בפער יותר גבוה".

מאטס הומלס הוסיף: "זה התחיל כמו סרט רע. התגוננו בצורה גרועה, אי אפשר לישון ככה במשחק הראשון. יש להם שחקנים טובים, אני לא ממש מכיר את השמות שלהם, אבל אלו בכנפיים. והם עשו לנו הרבה בעיות".

אגב, כשנאמר להומלס שאחד מאותם שחקני כנף, רפיק זחניני, הוא בן 17, הוא אמר: "באמת? הוא באמת בן 17? What the Fuck?"/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully