וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים: יעקב שחר באימון - "אסור לשחזר את השנים האחרונות"

ליגת העל יוצאת לדרך. הירוקים נרגשים לקראת המחזור הראשון, בו יארחו את בני יהודה: "4 שנים לא פתחנו את העונה טוב", הנשיא הגיע לאימון. קללות נגד הרוש באימון בית"ר לקראת הפועל ת"א. מה יחסי ההימורים למשחקים, לאלופה ולמלך השערים?

יוסי ציפקיס

15:30: מכבי תל אביב: סלבישה יוקאנוביץ' יעניק מנוחה לשחקנים רבים מול בני סכנין, לקראת המשחק ביום שלישי מול באזל. ערן זהבי דווקא עשוי לפתוח, אך גל אלברמן צפוי להיות מחוץ לסגל. טל בן חיים הבלם ייעדר עקב מחלה, ונוסא איגייבור סובל מפציעה שחומרתה אינה ברורה עדיין. דור פרץ ושלומי אזולאי מתחרים על מקום בהרכב, ואילו אלי דסה, קרלוס גרסיה וגילי ורמוט צפויים לפתוח. (יניב טוכמן)

13:30: הפועל עכו: שון וייסמן, שהצטיין במהלך השבוע באימונים, איחר לאימון המסכם ועלול כתוצאה מכך לאבד את מקומו בהרכב למשחק נגד הפועל חיפה. עדי קונסטנטינוס, עלא ג'אפר ודור ג'אן לא עברו בבקרה עדיין והשחרור הבינלאומי של הקשר הניגרי סמואל גלימור טרם הגיע. עכו תהיה מחר עם שלושה שחקני נוער בסגל (עמית גולדשטיין)

13:24: מכבי נתניה: רומאריו פירס הפתיע הבוקר וערך אימון מלא. הוא לא צפוי לפתוח, אך עשוי לשחק (יניב טוכמן)

13:18: מכבי חיפה: טאלב טואטחה לא התאמן והוא בספק למשחק מול בני יהודה (איציק יצחקי)

13:19: בני סכנין: הקשר הבוסני אלדר חסנוביץ' סובל מקרע קטן בשריר ההאחורי והצפי במועדון הוא שהשחקן יוכל לחזור ולשחק אחרי פגרת הנבחרת, מה שאומר שהוא יחמיץ את שני המשחקים הראשונים של העונה. המאמן אלי כהן נוטה לפתוח עם איגור יובאנוביץ' על חשבונו של חאמד גנאים כמגן שמאלי (שלמה וייס)

אמיר אבו ניל שחקן הפועל חיפה לפני אלדר חסנוביץ' שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
חסנוביץ' יחזור במחזור השלישי/אדריאן הרבשטיין

13:13: הפועל כפר סבא: לנרי קהינדה נפצע באימון ולא יהיה בסגל למשחק מול הפועל רעננה מחר. החלוץ שהצטרף לאחרונה סובל מכאבים בשרירי הבטן והמאמן פליקס נעים רצה להעלות אותו לחצי שעה כמחליף, אולם הדבר לא יתאפשר.

הבעלים סתיו שחם הגיע לאימון ואמר לשחקנים: "כולכם משחקים במועדון מפואר, שזכה בעבר בתארים. אני רוצה שתהיו גאים שאתם משתייכים למועדון הזה, שתמיד היה מועדון של ווינרים". בכפר סבא מקווים לאלף אוהדים במשחק החזרה לליגת העל, שייערך בנתניה (יניב טוכמן)

12:39: הפועל חיפה: בקבוצה השלימו את ההכנות למשחק מול הפועל עכו וההתלבטות לגבי ההרכב היא בשער, כאשר נראה כי ניב אנטמן יפתח. המאמן טל בנין אמר: "חשוב מאוד לפתוח את הליגה בצורה טובה, אנחנו רוצים לעשות עונה שתוריד מתחים ולחץ ותהיה מעניינת לכולם. כשאתה לא בא דרוך, אתה יכול לקבל סטירה, בלי קשר למי משחק אצל היריבה". על ערן זהבי אמר בנין, קפטן הנבחרת לשעבר: "כל המחמאות שיגידו נכונות. גם אותי הוא משאיר ללא מילים וצריך להוריד בפניו את הכובע. כל מילה שנגיד עליו תגרע" (שלמה וייס)

12:15: בית"ר ירושלים: 11 אלף צופים הבטיחו את מקומם בטדי ביום שני, 2,000 מהם אוהדי הפועל תל אביב, שיישבו ביציע הדרומי (אופיר סער)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אימון בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
אימון בית"ר ירושלים, היום/יוסי ציפקיס

11:49: בית"ר ירושלים: קצת לפני שהאימון הגיע לסיומו הרשמי, האוהדים נכנסו לכר הדשא והניפו את השחקנים על הכתפיים, במה שחתם למעשה את האימון. דובב גבאי אמר לאוהדים: "ניתן את הדם בשני, כולם כבר בטירוף לעלות לשחק" (אופיר סער)

11:40: בני יהודה: גם הזהובים מוכנים ולאימון המסכם הגיעו כ-100 אוהדים, שנכנסו לדשא, זרקו נפצים, זיקוקים ורימוני עשן כתומים וניסו להכניס את השחקנים לאווירה הנכונה לקראת המשחק. הבלם דן מורי, שסיים חוזה בויטסה ארנהם, מתאמן עם הקבוצה (רענן ברנובסקי)

הבלם הישראלי דן מורי. רענן ברנובסקי
מורי מתאמן עם בני יהודה/רענן ברנובסקי

11:30: בווינר תוכלו להמר גם על דברים כלליים יותר הקשורים לליגת העל העונה, למשל האלופה. הנה היחסים שלהם:

1) מכבי תל אביב - 1.50
2) הפועל באר שבע - 2.75
3) מכבי חיפה - 3.10
4) הפועל תל אביב - 10.00
5) עירוני קרית שמונה - 14.00
6) בית"ר ירושלים - 25.00
7) מכבי פתח תקוה - 100.00
8) בני סכנין - 200.00
9) הפועל חיפה - 250.00
10) הפועל רעננה - 400.00
11) מכבי נתניה - 450.00
12) בני יהודה - 600.00
13) הפועל עכו - 700.00
14) הפועל כפר סבא - 700.00

ומי יהיה מלך השערים של ליגת העל?

1) ערן זהבי - 2.00
2) אלירן עטר - 5.00
3) מאור בוזגלו - 7.00
4) בן שהר - 12.00
5) טל בן חיים - 18.00
6) שלומי ארבייטמן - 18.00
7) איתי שכטר - 22.00
8) דודו ביטון - 25.00
9) ברק יצחקי - 30.00
10) וויאם עמאשה - 30.00

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
מלך השערים? זהבי/רויטרס

11:20: מה אומרים בסכנויות ההימורים לקראת משחקי השבת? ב"ווינר" למשל, נותנים למכבי תל אביב יחס של 1.25 בלבד לניצחון על סכנין, שמקבלת 7.00 על ניצחון שלה, כאשר תיקו ייתן יחס של 4.30. ב"בט 365", הצהובים מקבלים יחס של 1.33, האורחת 8.00 ותיקו ייתן 4.20.

גם מכבי חיפה זוכה ב"ווינר" ל-1.25 לניצחון על בני יהודה, שמקבלת 7.00 בעוד תיקו נותן 4.30. ב"בט 365" למשל, תקבלו 1.36 לניצחון ירוק, 7.00 לניצחון זהוב ו-4.20 לתיקו. על פי ה"ווינר", מכבי פתח תקוה פייבוריטית מול מכבי נתניה (1.70 מול 3.75 ו-3.10 לתיקו), הפועל רעננה מול הפועל כפר סבא (1.85 מול 3.60 ו-2.80 לתיקו) והפועל חיפה בחוץ מול הפועל עכו (2.35 מול 2.80 ו-2.55 לתיקו).

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול בני סכנין. קובי אליהו
הצהובים פייבוריטים כמובן/קובי אליהו

10:49: בית"ר ירושלים: הקבוצה עורכת אימון לקראת המפגש מול הפועל תל אביב ביום שני. 200 אוהדים הגיעו, שרו נגד האדומים וקיללו את אריאל הרוש. המשטרה נוכחת במקום בכוחות גדולים ומנסה למנוע קריאות גזעניות או הדלקת אבוקות (אופיר סער)

10:45: מכבי חיפה: הנשיא יעקב שחר הגיע לאימון המסכם של הקבוצה הבוקר ואמר לשחקנים: "אנחנו ערב פתיחת העונה וזה תמיד מרגש ומאתגר. יש לפתיחת העונה חשיבות, נעשתה פה עבודה טובה וארוכה בהכנה. האוהדים והעיתונאים ישפטו אותנו מדי שבוע. בשנים האחרונות התוצאות היו רעות ואני לא זוכר עונה בה הפסדנו 14 משחקים. קבוצות באו, השקיעו, היו מחויבות וניצחו אותנו וזה מה שאני רוצה מכם, מחויבות. לא אשפוט אתכם לפי גולים וניצחונות, אלא כל אחד ואחד לפי ההשקעה באימונים ובמשחקים. יש לכם את הקהל הכי גדול וטוב בליגה, בבית ובחוץ, והם צמאים לשינוי. זו השנה של השינוי, אסור לשחזר את מה שקרה בשנים האחרונות, תחזירו להם במגרש. יש לכם את התנאים והצוות הכי טובים ומגיע לכולנו, לי כבעלים ולקהל שמלווה אותנו, שיהיה פה כדורגל" (איציק יצחקי)

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר עם איתמר צ'יזיק. יוסי ציפקיס
דרוש שיפור. שחר/יוסי ציפקיס

8:25: מכבי חיפה: הירוקים דרוכים לקראת משחק הפתיחה מול בני יהודה, כאשר רוני לוי יעלה עם שני זרים בלבד (ואליינטה טרם כשיר לחלוטין). המאמן בונה על החלק הקדמי, שיכלול את אלון תורג'מן, אלירן עטר, יוסי בניון וחן עזרא או איסמעיל ריאן. בקישור האחורי ישחקו ג'אבר עטאא וניקולה דרינצ'יץ', ההגנה לא תשתנה וחיפה תעלה במערך 4:4:2. טאלב טואטחה, שלא התאמן יומיים, צפוי לפתוח לאחר שזכה למעט חופש כדי להוריד ממנו עומס. לוי הקרין לשחקניו קטעים ממשחקי הזהובים בגביע הטוטו ומהמשחקים שלהם עצמם. המאמן אמר: "צריך להיות צפופים, כמו שאני אוהב. אתם כבר צריכים להרגיש את האווירה". לוי אישר אתמול כי חמדי סליחי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, עשוי להגיע.

הקבוצה יצאה לארוחת גיבוש בה נטל חלק גם יעקב שחר. 27 אלף צופים הבטיחו את מקומם באצטדיון ואחד השחקנים אמר: "חשוב שנפתח את הליגה בצורה שונה מארבע השנים האחרונות ונתקן את הרושם. זה ייתן לכולנו ביטחון וגם נחת לאוהדים. חשוב שניקח כמה שיותר נקודות בשלושת המחזורים הראשונים". גוסטבו בוקולי נטל חלק באימון גם אתמול וימשיך כעוזר מאמן שני. שמעון אבוחצירה טרם שב לאימונים אחרי שלא קיבל אישור מרופא מומחה. אלעד גבאי עוד לא מצא קבוצה אחרת ואם המצב יימשך, הוא עשוי לשוב לאימוני חיפה, כפי שמתחייב בחוזהו (איציק יצחקי)

שחקן מכבי חיפה יוסי בניון עם אוראל דגני. יוסי ציפקיס
בניון והחברים יקוו לתוצאות טובות יותר העונה/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully