וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בסרביה: גל מקל נמצא על סף חתימה בכוכב האדום בלגרד

רכז נבחרת ישראל יישאר באירופה? בתקשורת הסרבית טוענים כי מקל קרוב להצטרף לקבוצה של סופוקליס שחורציאניטיס, שזכתה אשתקד באליפות, בגביע ובליגה האדריאטית. בסביבת השחקן מכחישים

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם גל מקל מצא לעצמו סופית קבוצה חדשה? בתקשורת הסרבית דווח הלילה (בין חמישי לשישי) כי רכז נבחרת ישראל נמצא בסיומו של המשא ומתן עם קבוצת הכוכב האדום בלגרד והוא צפוי לחתום בשורותיה לאחר שהצדדים סיכמו ביניהם את כל התנאים.

מקל (בן 27, 1.91 מטר), המתכונן בימים אלה עם נבחרת ישראל לאליפות אירופה, שיחק בעונה שעברה בניז'ני נובגורוד הרוסית לאחר שחזר מה-NBA. הוא רשם אשתקד ממוצעים של 8.5 נקודות, 3.2 אסיסטי ו-2.4 ריבאונדים למשחק. במהלך הקיץ הנוכחי, גם הפועל ירושלים וגם מכבי תל אביב הוזכו כמעוניינות לקלוט אותו, אולם אם להאמין לדיווחים, שהוכחשו על ידי סביבתו של השחקן יש לציין, הרי שהוא צפוי להמשיך את דרכו באירופה גם העונה.

לראשונה מאז הקמת הליגה הסרבית העצמאית, הכוכב האדום זכתה בעונה שעברה באליפות אחרי 0:3 על פרטיזן בלגרד, היריבה העירונית השנואה ואלופת שמונה השנים הקודמות. הקבוצה השלימה למעשה טרבל בעונה החולפת, לאחר שהניפה גם את הגביע הסרבי וזכתה בליגה האדריאטית עם 1:3 בסדרת הגמר מול צדביטה הקרואטית. בסגל הקבוצה נמצא גם סופוקליס שחורציאניטיס, שהצטרף אליה לאחרונה.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
היעד הבא הוא סרביה? מקל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully