וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסא איגייבור: "באנגליה זהבי יוכל להבקיע המון, אבל אני רוצה שיהיה איתי במכבי"

21.8.2015 / 6:45

הניגרי לא יודע אם יהיה כשיר לגומלין וסיפר: "כשהשופט הוסיף שש דקות, קרלוס ואני צעקנו עליו וקראנו לו בשמות, חששנו שנספוג שוב. אני לא מופתע מהתוצאה שלנו, אבל אסור לבוא בביטחון מופרז"

רויטרס

הפציעה של נוסא איגייבור מטרידה את סלבישה יוקאנוביץ'. מאמן מכבי תל אביב מקווה שהקשר שלו יוכל לשחק במשחק הגומלין ביום שלישי מול באזל. איגייבור הפך לאחד החשובים במכבי, בעיקר בגלל הפיזיות שלו. הוא גם מאוד קר רוח, שונה מאוד מהשחקן שזכה בעונה שעברה להרבה שריקות בוז מהקהל.

במשחק בסט. יקוב פארק הוא יצא בגלל פציעה, אבל הוא אופטימי, כמעט כמו בכל דבר בחייו, שיהיה כשיר ליום שלישי. בראיון לוואלה ספורט, גילה איגייבור מה הוא חש כלפי חיזוק מעמדו ביציעי בלומפילד ואיך אפשר לסיים את המשחקים מול באזל עם כרטיס לצ'מפיונס ליג.

נוסא, החברים שלך לקבוצה כבר הודו לך על הפציעה במהלך המשחק. הרי אם לא היתה תוספת של שש דקות, ערן זהבי לא היה מבקיע את שער השוויון.

"מה אפשר לומר. כשראינו על הספסל את תוספת הזמן של שש הדקות, קרלוס גרסיה ואני התחלנו לצעוק על השופט. קראנו לו בכל מיני שמות, אבל בסופו של דבר שש הדקות עזרו דווקא לנו ואנחנו מאושרים".

כשצעקתם על השופט, חשבתם שזו תהיה התוצאה בסיום?

"אם להיות אמיתי, צעקנו כדי שזה יגמר 1:2 ולא 1:3 להם. לא רצינו תוספת זמן כל כך ארוכה כי חששנו שנספוג עוד שער בדקות האלה. אבל לבסוף ערן היה זה שכבש את השער בזמן הפציעות. זה היה מדהים".

נוסא איגייבור שחקן מכבי תל אביב לאחר נחיתה מהמשחק מול באזל. קובי אליהו
"אמרתי מראש שאנחנו באים להילחם". איגייבור בשדה התעופה/קובי אליהו

בדרך לבאזל במטוס שידרת הרבה ביטחון. אמרת שאתם מוכנים למשימה. האמנת שזו תהיה התוצאה שתחזרו איתה לישראל?

"בוא נגיד שאני לא בהלם מהתוצאה ואני לא מופתע שחזרנו לארץ בתיקו. אמרתי מראש שאנחנו באים להילחם, שאנחנו באים עם הלב. אני נותן לבאזל קרדיט. הם קבוצה מצויינת. אבל אנחנו חזרנו עם תוצאה שרצינו".

ואחרי המשחק שם אתה יותר אופטימי לגבי הגומלין?

"ברור. אבל אסור לנו לבוא בביטחון מופרז. אנחנו חייבים לעמוד על המשמר ולהיות מוכנים למשחק. אחרי המשחק שלנו בפזלן, הכל יכול כבר להיות לכאן או לשם".

העובדה שהמשחק ביום שלישי יהיה בבלומפילד תיתן לכם יתרון?

"אני מעריך שכן. עם האוהדים וכל האווירה שתהיה, אני בטוח שיהיה לנו יתרון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי תל אביב, נוסא איגייבור. ברני ארדוב
"לא עושה חשבון למה שחושבים עלי מבחוץ". איגייבור, במשחק המריבה בשנה שעברה מול בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

איך זה להרגיש פתאום קונצנזוס בקהל? אנחנו עדיין זוכרים את ההתנהגות של חלק מהאוהדים של מכבי כלפיך ופתאום אתה פייבוריט עבורם.

"אני לא מחשיב את עצמי כפייבוריט ואני לא עושה עניין גדול מהאופן בו מתייחסים אלי. כל מה שאני רוצה הוא לעשות את העבודה שלי ולתרום את חלקי לקבוצה. זה כל מה שמעסיק אותי. בכל פעם שאני מקבל הזדמנות, אני רוצה לעשות הכל לטובה. אני כל הזמן אומר לאנשים: 'אני שחקן כדורגל ואני מקבל הוראות מהמאמן. אם אני לא טוב, אני הראשון לזהות זאת'. אני תמיד הולך לראות את המשחק מוקלט ואני תמיד יודע אם לא עשיתי את חלקי. אני לא עושה חשבון למה שחושבים עלי מבחוץ. בעונה שעברה לא הייתי יושב וחושב מה האוהדים חושבים עלי והאם הם מרוצים ממני. כשהייתי טוב במגרש, ידעתי זאת וכשהייתי רע ידעתי שאני צריך להשתפר".

שיחקת בבטיס בספרד עם שחקנים מצויינים מהליגה הספרדית. אתה חושב שערן זהבי צריך לשאוף לצאת לספרד?

"זו שאלה קשה. אני לא יכול לקבוע באשר לספרד. דווקא באנגליה יהיה לערן קל יותר. באנגליה ערן יבקיע הרבה שערים. בספרד קשה יותר כי כל השחקנים מאוד טכניים. כולם רוצים לשחק כמו ברצלונה. באנגליה ערן יוכל להבקיע המון שערים, אבל בינתיים שישאר איתי. אני רוצה שהוא יהיה איתי במכבי תל אביב".

ערן זהבי, מכבי תל אביב, כובש. GettyImages
"באנגליה הוא יבקיע יותר מאשר בספרד". זהבי נוגח את השוויון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully