וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:2 את הופנהיים, רק 1:1 לוולפסבורג

הבווארים ספגו את השער המהיר בתולדות הבונדסליגה, אבל חזרו עם שערים של מולר ולבנדובסקי (90), בואטנג הורחק. ניקלאס בנדטנר חילץ נקודה לזאבים בקלן, רק 1:1 לשאלקה, עוד ניצחון ללברקוזן

חלוץ הופנהיים, קווין פולנד. GettyImages
השווה את השער המהיר בתולדות הבונדסליגה. פולנד/GettyImages

המחזור השני בבונדסליגה נפתח כבר אמש (שישי) עם ה-1:1 בין הרטה ברלין לוורדר ברמן ונמשך היום עם כמה משחקים מסקרנים. באיירן מינכן רשמה קאמבק גדול עם עשרה שחקנים וניצחה 1:2 את הופנהיים בחוץ בזכות שער של רוברט לבנדובסקי בדקה ה-90. וולפסבורג אכזבה וסיימה ב-1:1 בחוץ מול קלן. לברקוזן רשמה ניצחון שני בשני משחקים עם 0:1 בחוץ על האנובר ושאלקה אכזבה מאוד כשסיימה ב-1:1 ביתי מול דרמשטאדט. איינטכרט פרנקפורט ואוגסבורג נפרדו ב-1:1. המבורג רשמה קאמבק גדול בדקות הסיום וניצחה 2:3 את שטוטגרט.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
איזה קאמבק. מולר/רויטרס

הופנהיים - באיירן מינכן 2:1

כמה נשמות יש לה, לאלופה הגאה של הבונדסליגה. עם עשרה שחקנים, אחרי שספגה כבר אחרי תשע שניות, הצליחה באיירן מינכן לכבוש בדקה ה-90 ולנצח 1:2 את הופנהיים בחוץ. תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי כבשו לבווארים, קווין פולנד כבש כבר אחרי תשע שניות ואויגן פולנאסקי החמיץ פנדל, ג'רום בואטנג הורחק עם צהוב שני אחרי נגיעת יד ברחבה.

הופנהיים עלתה ליתרון כבר אחרי תשע שניות והשוותה את השער המהיר בתולדות הבונדסליגה לשיא שקבע קארים בלארבי מבאייר לברקוזן מול בורוסיה דורטמונד במחזור הראשון של העונה שעברה. טעות קשה של דויד אלאבה השאירה את קווין פולנד לבד מול מנואל נוייר, והחלוץ המצוין בעט פנימה את ה-0:1. באיירן המתינה עד הדקה ה-41 כדי להשיג את השוויון. דוגלאס קוסטה פרץ מצוין מאגף שמאל ובעט מזווית קשה, אוליבר באומן הדף לא טוב ותומאס מולר הגיע ראשון לריבאונד כדי לבעוט פנימה את ה-1:1. בדקה ה-73 הייתה קרובה המארחת לעלות ליתרון אחרי נגיעת יד ברחבה של ג'רום בואטנג, שגם ספג צהוב שני והורחק. אויגן פולאנסקי בעט לקורה ונוייר הדף את הפנדל וזה נשאר 1:1. באיירן השיגה את שער הניצחון בדקה ה-90 כששוב דוגלאס קוסטה עשה מהלך יפה באגף ימין והעביר למרכז, מריו גצה פתח את הרגליים וזה הגיע לרוברט לבנדובסקי, שבעט בנגיעה פנימה את ה-1:2.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג. GettyImages
דה בראונה עדיין במדי וולפסבורג/GettyImages

קלן - וולפסבורג 1:1

אחרי שהצליחה לנצח בקושי 1:2 את איינטכרט פרנקפורט במחזור הפתיחה, המשיכה הקבוצה של דיטר הקינג להיות רחוקה מלהרשים. וולפסבורג סחטה 1:1 בחוץ מול קלן, כשניקלאס בנדטנר מצליח לאזן עם דחיקה מול שער ריק בדקה ה-83, תשע דקות אחרי שנכנס. סימון צולר, שכבש גם במחזור הראשון ב-1:3 של קלן בשטוטגרט, כבש שוב כבר בדקה ה-30 אחרי בישול של אנתוני מודסט. שתי הקבוצות עם ארבע נקודות אחרי שני מחזורים.

יוליאן דראקסלר שחקן שאלקה. GettyImages
דראקסלר חוגג את השוויון/GettyImages

שאלקה - דרמשטאדט 1:1

הפתעה גדולה בגלזנקירשן. שאלקה, שטיילה ל-0:3 בחוץ מול ורדר ברמן במחזור הפתיחה, כשלה ולא הצליחה לנצח בבית את העולה החדשה, שסיימה ב-2:2 מול האנובר בבית במחזור הפתיחה.

קונסטנטין ראוש, שהגיע מהאנובר, הצליח להעלות את האורחת ליתרון כבר בדקה התשיעית עם בעיטה יפה מזווית אלכסונית. יוליאן דראקסלר הצליח לאזן בדקה ה-47 עם בעיטה יפה בנגיעה לאחר בישול של פרנקו די סנטו.

האנובר - לברקוזן 1:0

בין שני המשחקים מול לאציו בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, הצליחה הקבוצה של רוג'ר שמידט לרשום ניצחון ליגה שני בשני משחקים, והיא ובאיירן היחידות עם שני ניצחונות בשני משחקים.

הקאן צ'לאנוילו, אולי בועט הכדורים החופשיים הטוב בעולם היום, דייק בעוד כדור חופשי. הפעם זה קרה בדקה ה-18 כשבעט מ-25 מטר מעל החומה ופנימה כדי לקבוע 0:1.

הרטה ברלין - ורדר ברמן 1:1

ברמן עדיין ללא ניצחון אחרי שני משחקים. בדקה השישית המארחים עלו ליתרון כשולנטין שטוקר השתלט על כדור בתוך הרחבה, ושחרר בין שני השומרים שלו כדי להבקיע. בדקה ה-27 הגיע השוויון ולמעשה השער הראשון של ברמן העונה. כדור רוחב מצא את אנתוני אוג'ה, שלא הצליח לנגוח כמו שצריך, אבל הכדור הלך לרגליים שלו ומקרוב הוא פשוט גלגל פנימה במה שהתברר מאוחר יותר כשער שחתם את תוצאת הסיום.

איינטרכט פרנקפורט - אוגסבורג 1:1

המבורג - שטוטגרט 2:3
להמבורג: איבו איליצ'ביץ' (34), פייר מישל לאזוגה (84), יוהאן דג'ורו (89), לשטוטגרט: דניאל גינצ'ק (23 ו-42), פלוריאן קליין (הורחק, 53)

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (ימין) עם ארתורו וידאל. GettyImages
וידאל ולבנדובסקי חוגגים את שער הניצחון/GettyImages
רנה אדלר שוער המבורג. GettyImages
אדלר יכול לחייך, המבורג ניצחה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully