וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.צ. באזל: מארק יאנקו יחמיץ את הגומלין מול מכבי תל אביב

20.8.2015 / 16:59

החלוץ האוסטרי הוותיק, שנפצע בשריר הירך האחורי שלו כבר בדקה ה-15 של המשחק הראשון מול הצהובים, ייעדר למשך עשרה ימים ולא ישחק בבלומפילד. החלוץ הארגנטינאי גסטון סנגוי מועמד לאלופה

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: קובי אליהו

כבר בדקה ה-15 אתמול (רביעי) נפצע חלוץ פ.צ. באזל ונבחרת אוסטריה מארק יאנקו כשניסה להגיע לכדור רוחב מול מכבי תל אביב. היום התברר שיאנקו ייעדר למשך עשרה ימים ולפיכך לא ישחק בגומלין מול הצהובים בבלומפילד, זאת לאחר שאובחן כסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. החלוץ אישר את הידיעה באוסטריה, אבל הרגיע את המראיינים כשאמר שיהיה כשיר למשחק הנבחרת האוסטרית מול מולדובה בתחילת ספטמבר.

ג'ורדי קרויף: "ערן זהבי - מההחתמות הטובות אי פעם"

כל הדיווחים, הטורים והתגובות לאחר התיקו בבאזל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באיחור של שמונה שנים? גסטון סנגוי ב-2007, כאשר נבחן במכבי תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין צמד משחקי פלייאוף ליגת האלופות מול באזל ולפני פתיחת העונה בליגת העל, מכבי תל אביב ממשיכה בחיפושיה אחר חלוץ זר ועשויה למצוא את הפתרון בעזרת שחקן שכבר שיחק בישראל ואפילו לבש לרגע את מדיה. מדובר בחלוץ הארגנטינאי גסטון סנגוי, ששיחק בהפועל אשקלון ב-2007 ובשנים האחרונות כיכב בקפריסין. לטענת גורמים באי השכן, השחקן הוצע לג'ורדי קרויף שמכיר אותו היטב מימיו בליגה הקפריסאית ושוקל את מועמדותו.

סנגוי חתם בחודש שעבר באל ווקראח מהליגה הקטארית, אבל שוחרר אתמול באופן רשמי אחרי שקבוצתו החתימה את רובן אמורים מבנפיקה. חוזהו בקטאר הותר עוד לפני שערך את הבכורה, וכך מצא עצמו סנגוי חופשי לחזור לאירופה. אפואל ניקוסיה, אלופת קפריסין המשתתפת גם היא בפלייאוף האלופות ומחפשת חלוץ, כבר פנתה לנציגיו, אבל נתקלה בסעיף לפיו תצטרך לשלם חצי מיליון יורו לקבוצתו הקודמת של סנגוי בקפריסין, אפולון לימסול, ושוקלת את צעדיה. הסעיף הזה תופס אך ורק לגבי קבוצות קפריסאיות, מה שיכול להקל על מכבי תל אביב את המהלך.

הארגנטינאי בן ה-30 גדל במחלקת הנוער של בוקה ג'וניורס ובגיל 20 יצא לאייאקס. אחרי ששיחק באוניברסיטריו הפרואנית ומיז'ונריוס מקולומביה, סנגוי הגיע לישראל למבחנים במכבי תל אביב ב-2007, אבל שוחרר אחרי אימון אחד וחתם לבסוף בהפועל אשקלון, אותה הוביל בעזרת יכולתו הטכנית לגמר גביע המדינה.

הקבוצה ירדה אז לליגה הארצית וסנגוי המשיך לקפריסין, כשחתם לשלוש שנים באפולון לימסול, במדיה היה מלך השערים (22 שערי ליגה ב-2008/09) ועונה לאחר מכן גם הקפטן בזכייה בגביע. ב-2010 נרכש על ידי ספורטינג חיחון תמורת 800 אלף יורו ושיחק שלוש שנים בספרד, עד שחזר ב-2013 לאפולון והבקיע 18 שערי ליגה ועוד חמישה בליגה האירופית. את העונה האחרונה סיים עם תשעה שערים (ושני כרטיסים אדומים) ב-20 משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בביצועיו של גסטון סנגוי בעונה האחרונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully