וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבראני: "תל אביב קצת גדולה מדי בשבילי, אני אוהב ערים קטנות"

הסנטר של מכבי תל אביב מתאקלם בקבוצתו החדשה: "בפעם הקודמת ששיחקתי פה רעדתי מהקהל, זה היה מטורף", ומספר על הקשר המיוחד לישראל: "סבא וסבתא שלי יודעים הכל על המדינה"

צילום: קובי אליהו עריכה: מרום שפיצר

מכבי תל אביב עדיין ממתינה לשני שחקנים נוספים שיצורפו לסגל, אבל כבר מתחילה להתכונן לאימוני פתיחת העונה. הסנטר החדש של הצהובים, ויטור פבראני, התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה וסיפר על התאקלמותו בקבוצה החדשה.

"גדלתי בברזיל והתחלתי לשחק כדורסל בגיל 12", סיפר פבראני על עצמו. "שיחקתי רק שנה כדורסל, אבל גם כדורעף וכדורגל. עברתי לספרד בגיל 14, שיחקתי שם 11 שנים. השנתיים שלי בולנסיה היו נהדרות, למדתי הרבה כדורסל שם ואחרי זה עברתי ל-NBA.

על המעבר לתל אביב: "העיר בשבילי אולי גדולה מדי, אני אוהב ערים קטנות, אבל האנשים נחמדים מאוד בכל מקום, כולם מדברים אנגלית אז זה קל מאוד. אני לא יודע הרבה על האוהדים, אני זוכר כששיחקתי כאן עם מלאגה נגד מכבי וכשיצאנו למגרש רעדנו, זה היה מטורף. הייתי צעיר בזמנו אבל זו חוויה שלא אשכח. את הקבוצה הכרתי היטב. זה אולי המועדון הגדול ביותר באירופה".

פבראני התייחס גם לקעקוע עם המגן דוד בכתפו: "זה הקעקוע הראשון שעשיתי עם אח שלי, יש לו את אותו קעקוע על הגב. סבא וסבתא שלי היו מיסיונרים, הם יודעים הכל על התנ"ך, ירושלים וישראל. אנסה להיות הכי טוב עבור הקבוצה. לעזור לחברי לקבוצה, אעבוד קשה ואנסה להיות אלוף".

ויטור פבראני שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
חיים קשים בתל אביב. פבראני/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully