וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: פדרו עזב את ברצלונה וחתם בצ'לסי לארבע שנים

שחקן הכנף בן ה-28 עזב את הקבוצה שבה החל לשחק כבר בשנת 2004: "מחכה להתחיל באתגר החדש". פדרו עלה לבוגרים ב-2008, וכבש מאז 99 שערים ב-321 הופעות. המחיר: כ-30 מיליון יורו

אימג'בנק GettyImages

אחרי 11 שנים בברצלונה, שחקן הכנף, פדרו, עבר ליעד חדש. הספרדי בן ה-28, שעלה לקבוצה הבוגרת של הקטאלנים ב-2008, חתם בצ'לסי לארבע שנים אחרי שכבר היה קרוב מאוד לחתימה במנצ'סטר יונייטד. הבלוז ישלמו כ-30 מיליון יורו לאלופת אירופה.

פדרו הצטרף למחלקת הנוער של ברצלונה ב-2004 וארבע שנים לאחר מכן, בגיל 21, עלה לקבוצה הבוגרת, עת קיבל הזדמנות מפרנק רייקארד. מאז רשם 321 הופעות וכבש 99 שערים. בעונה שעברה פתח בסך הכול 15 פעמים בהרכב הפותח של ברצלונה בליגה, זאת לעומת 28 פעמים בעונת 2013/14 ו-23 פעמים בעונה שלפני כן.

"אני מאוד שמח להיות פה", אמר פדרו. "אני נרגש ומחכה להתחיל באתגר החדש. הגעתי כדי לעזור לקבוצה להמשיך ולזכות בתארים". פדרו זכה עם ברצלונה ב-20 תארים במהלך שבע שנותיו בקבוצה - כולל חמש אליפויות, שלוש זכיות בליגת האלופות, שלוש זכות בגביע הספרדי ושלוש זכיות בסופרקאפ האירופי.

אז כיצד חתם פדרו בסופו של דבר בצ'לסי ולא במנצ'סטר יונייטד? באנגליה משוכנעים כי מאחורי המהלך עמדה תוכנית פעולה מדוקדקת של צ'לסי, שבמרכזה עמדו ז'וזה מוריניו, ססק פברגאס ובת זוגו דניאלה סמאן. צ'לסי התעניינה בפדרו בחלון ההעברות בינואר האחרון, אך מוריניו עצמו היה זה שסיכל את המהלך משום שדרש להחתים את חואן קואדרדו. רק בימים האחרונים, כשהבלוז קיבלו מסרים לפיהם המגעים בין פדרו לשתי היריבות מיונייטד לא מתקדמים, הם נכנסו שוב לעניינים, בעיקר על רקע המחסור בכוח אש התקפי בפתיחת העונה בפרמיירליג.

על פי דיווח ב'דיילי מייל', "מוריניו התערב אישית והתקשר לפדרו בעצמו. הוא שוחח עמו במשך יותר מחצי שעה והסביר לו למה כדאי לו לוותר על הצעות מסיטי ויונייטד ולהגיע דווקא לצ'לסי. פדרו שמח מהעניין המחודש שצ'לסי גילתה בו. הוא אמר למקורביו שהוא לא בטוח שמעבר ליונייטד נכון לקריירה שלו. השיחה עם מוריניו עזרה לו להבין למה צ'לסי מתאימה לו יותר".

דמות מרכזית נוספת לה היה משקל חשוב במהלך המפתיע היא בת זוגו של ססק פברגאס, דניאלה סמאן. פברגאס וצ'לסי החליטו כבר לפני כמה ימים להשתמש בה כדי לשכנע את אשתו של פדרו בכך שהסביבה בלונדון תאיר למשפחה פנים וכי ההתאקלמות בצ'לסי תהיה קלה יותר ביחס למנצ'סטר. ב'דיילי טלגרף' פרסמו ש"סמאן הוכיחה יכולות שכנוע מרשימות, הרבה מעל המצופה. בסוף התהליך לא רק אשתו של פדרו השתכנעה, אלא גם השחקן עצמו, שנראה מדוכדך בעקבות עזיבת מולדתו, לפתע היה נלהב לעבור ללונדון". גם לפברגאס עצמו היה חלק לא קטן בהחלטה. הוא נחשב לחבר קרוב של פדרו מימיהם המשותפים בברצלונה, ונשאר עמו בקשר שהתהדק בימים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דניאלה סמאן עם ססק פברגאס, צ'לסי. GettyImages
כוח שכנוע מפתיע. פברגאס עם סמאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully