וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: קובי וג'ורדן נפגשים והמתיחה של אנדי מארי

אוהד שהתקשה להחליט בין קובי וג'ורדן קעקע את שניהם על רגליו, הטניסאי הסקוטי התחפש למוכר ומתח את מעריציו, כמה עולה ציוץ של לברון והצילום הייחודי של קנייזבה ולנסקי עם יוסאין בולט

AP

21:00: מייקל או קובי?

שימו לב לאוהד הזה שמתקשה להחליט את מי הוא מעריץ יותר: קובי בריאנט או מייקל ג'ורדן. כדי לכבד את שני הכוכבים הגדולים, האוהד החליט לקעקע על שתי רגליו את תמונותיהם של השניים, כשהם נראים מביטים אחד על השני. כידוע, לשני הכוכבים יש יחד 11 אליפויות, שש לג'ורדן וחמש לקובי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש בכלל התלבטות מי יותר טוב? הקעקועים/מערכת וואלה!, צילום מסך

18:30: שימו לב לאורח שהצטלם עם חנה קנייזבה מיננקו ואולגה לנסקי שלנו

15:00: תגרת ענק בין שחקני סנט לואיס לאלו של דאלאס

13:35: באיירן מינכן אסרה על מהדי בנעטיה לחגוג בתנועת "פיו-פיו"

באיירן מינכן החליטה לאסור על הבלם המרוקאי, מהדי בנעטיה, לחגוג בתנועת "פיו-פיו", המוכרת לחובבי הכדורגל בישראל מחגיגותיו של ערן זהבי. הסיבה: האסוציאציות שהחגיגה עלולה ליצור אצל אנשים מסוימים. "אני חוגג כך עוד מימיי ברומא. החגיגה הזו נותנת לי מזל".

שחקן רומא, מהדי בנעטיה. AP
לא יחגוג כך יותר. בנעטיה/AP

08:55: הכירו את מוכר הגלידה, אנדי מארי

כריסטיאנו רונאלדו וג'רדאן שאקירי לא לבד: אחרי ששני כוכבי הכדורגל התחפשו ומתחו את מעריציהם, גם הטניסאי הבריטי, אנדי מארי, החליט למתוח כמה ממעריציו, כשהתחפש למוכר גלידה מקומי. התוצאה לפניכם.

08:35: בת הזוג של מתאו קובאצ'יץ' משגעת את מדריד

שבוע משמח מאוד עבר על אוהדי ריאל מדריד, שזכו לראות את אחד הקשרים הכי מבטיחים ביבשת, הקרואטי מתאו קובאצ'יץ', מוצג בקבוצתם. אך מסתבר שלא רק קובאצ'יץ' גרם לכך. בתקשורת הספרדית הקדישו תשומת לב מיוחדת לבת הזוג של השחקן, איזבל אנדריאניץ', שמשכה תשומת לב רבה בעת הצגתו של הקשר בריאל מדריד.

08:31: כמה שווה ציוץ של לברון ג'יימס?

כמה שווה ציוץ של לברון ג'יימס? בארצות הברית מדווחים שציוץ ממומן של כוכב קליבלנד קבאלירס, לו 23.2 מיליון עוקבים, שווה לא פחות מ-140 אלף דולרים (כ-1,000 דולר לתו). מבחינת שחקני ה-NBA, קווין דוראנט נמצא במקום השני עם 66,553 דולר לציוץ וקובי בראיינט שלישי עם 42,389 דולר לציוץ.

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
1,000 דולר לתו. לברון ג'יימס/GettyImages

08:20: טים דאנקן - לא רק שחקן גדול

במשאל שנערך בקרב שחקני ה-NBA הוכתר טים דאנקן - מי אם לא הוא - לחבר הכי טוב לקבוצה, קטגוריה שמודדת יכולת מנהיגו על ומחוץ למגרש. דאנקן הקדים בהצבעה את וינס קרטר מממפיס ואת אלטון ברנד (אטלנטה), ריאן אנדרסון (ניו אורלינס) וג'אמיר נלסון (דנבר) שהרכיבו את החמישייה המובילה.

כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס עם טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
חבר אמיתי. טים דאנקן עם כריס פול/AP

08:06: ג'ייסון וויליאמס עושה זאת שוב

אחד השחקנים הכי צבעוניים שידעה ליגת ה-NBA, ג'ייסון וויליאמס, לא שכח לשחק כדורסל. בגיל 39 העלה וויליאמס סרטון עם ביצועים שלו ממשחק חובבני, שבו הזכיר נשכחות.

08:01: אנתוני דייויס מפזז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully