וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.8: מנצ'סטר סיטי תשלם 80 מיליון יורו על דה בראונה

בוולפסבורג טוענים כי הסיטיזנס ישברו את שיא ההעברות שלהם ויעניקו לקשר הבלגי שכר של 16 מיליון יורו לעונה. הסיטיזנס רכשו רשמית את ניקולאס אוטאמנדי לחמש עונתו, מנצ'סטר יונייטד רוצה את גריזמן, פ.ס.ז' בעקבות לייבין קורזאבה

AP

העברות

* יובנטוס ופורטו אישרו: המגן הברזילאי, אלכס סנדרו בן ה-24, נחת בטורינו והצטרף לשורות הגברת הזקנה. יעזוב את פורטו אחרי ארבע עונות.

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על החתמתו של הארגנטינאי ניקולאס אוטאמנדי לחמש עונות. התכולים צפויים לשלם לולנסיה כ-45 מיליון יורו.

* סדריק בקאמבו, החלוץ הקונגולזי בן ה-24 ששיחק בבורסאספור וכבש במדיה 21 שערים בכל המסגרות, חתם לחמש שנים בשורות ויאריאל.

* קארפי, שתערוך בסוף השבוע את הופעת הבכורה שלה בסרייה A, צירפה בהשאלה את הקשר בן ה-21 גספר איניגס מגרנאדה.

* מי שחתם בגרנאדה הוא החלוץ תייבי ביפומה בן ה-23, שהגיע כמושאל מאספניול.

* ברייטון צירפה לשורותיה את הבלם קונור גולדסון בן ה-22, שמגיע משרוסברי מהליגה השלישית וחתם על חוזה לארבע שנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשמית בסיטי. אוטאמנדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמועות

* על פי העיתון הנפוץ בוולפסבורג (WAZ), קווין דה בראונה הגיע להחלטה שהוא עוזב את מחזיקת הגביע הגרמני לטובת מנצ'סטר סיטי. בדיווח נטען שהסיטיזנס ישברו את שיא המועדון עם סכום של 80 מיליון יורו כדי לרכוש את הקשר בן ה-24, שחקן העונה בבונדסליגה, כשהוא ירוויח שכר עתק של 16 מיליון יורו בשנה. וולפסבורג הציעה לבלגי לחדש את חוזהו תמורת 11 מיליון יורו לשנה, אך הוא מעדיף לנסות שוב את הפרמיירליג, אחרי שלא קיבל את ההזדמנות בצ'לסי.

* במנצ'סטר יונייטד כנראה השלימו עם העובדה ששחקן הכנף של ברצלונה, פדרו, כבר לא יגיע לקבוצה (קרוב יותר לצ'לסי) והחלו לחפש אחר אלטרנטיבות. ב"מייל" מדווחים שהשדים האדומים לוטשים את עיניהם אל עבר חלוץ אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן בן ה-24, שכבש בעונה שעברה 22 שערי ליגה במדי הקולצ'ונרוס.

* וולפסבורג כבר מתכוננת לעזיבת דה בראונה. על פי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, הזאבים הציעו 30 מיליון יורו עבור הבלגי דריס מרטנס, אבל נתקלו בסירוב מצד קבוצתו נאפולי.

* בעקבות הגעתו הצפויה של פדרו, הקולומביאני חואן קואדרדו עשוי לעזוב את צ'לסי ולחזור לאיטליה, כך מדווחים בארץ המגף. יובנטוס היא הפייבוריטית לקלוט אותו, אם לא תצליח להנחית אצלה את יוליאן דראקסלר הגרמני.

* בצרפת מדווחים שפריס סן ז'רמן הגישה הצעה רשמית למונאקו על המגן השמאלי לייבין קורזאבה. אלופת צרפת צפויה להשאיל את לוקא דין לרומא, ומוכנה לשלם למונאקו כ-25 מיליון יורו על קורזאבה בן ה-23.

* מונאקו כבר נערכת עם אלטרנטיבה בדמות אשרף לזאר, המגן השמאלי בן ה-23 של פאלרמו ונבחרת מרוקו, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה מהנסיכות וצפוי לעבור תמורת כ-8 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חואן קואדרדו שחקן צ'לסי. GettyImages
רוצה לאיטליה. חואן קואדרדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully