וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאוטים של נבחרת ישראל יצאו לעקוב אחרי רוסיה, בוסניה ופינלנד

19.8.2015 / 22:37

בעוד שחקני הנבחרת קיבלו יום מנוחה לקראת המשחקים נגד סרביה בסוף השבוע, בצוות המקצועי מתכוננים בקפדנות לאליפות אירופה. הסרבים יגיעו עם סגל של 14 שחקנים לארץ

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי שבוע ארוך של אימונים, זכו היום (רביעי) שחקני נבחרת ישראל לחופש מאימונים, ויחזרו מחר לשגרה לקראת שני משחקי ההכנה נגד נבחרת סרביה בימים שבת וראשון ביד אליהו. בנבחרת מקווים כי דיאור פישר ורוברט רות'בארט, שלא התאמנו ביום שלישי, יחזרו לאימונים מלאים כבר מחר, כדי לחזור ולהתאמן בסגל מלא.

דיאור פישר שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
יחזור לאימונים מלאים. דיאור פישר/יוסי ציפקיס

במקביל יצאו שני סקאוטים של נבחרת ישראל לראות את יריבות הנבחרת בסוף השבוע. מודי מאור עוזר המאמן של מכבי אשדוד יצא לקסנטי ביוון כדי לראות את רוסיה היריבה הראשונה של הנבחרת באליפות אירופה וגם את בוסניה אותה תפגוש הנבחרת בהמשך האליפות, בטורניר ישתתפו גם יוון וצ'כיה של ננו גינזבורג. עופר רחימי עוזר המאמן של מכבי חיפה יצא לקופר בסלובניה כדי לראות את פינלנד היריבה השניה של ישראל באליפות אירופה בטורניר בו ישתתפו גם איטליה, סלובניה וגאורגיה.

נבחרת סרביה תגיע לארץ ביום שישי בצהריים לקראת צמד המשחקים נגד נבחרת ישראל. הסרבים יגיעו עם 14 שחקנים בהם כמה שמות גדולים ומוכרים. מעל כולם מילוש תאודוסיץ' הרכז של צסק"א מוסקבה, כשלצידו ה-MVP של היורוליג נמנייה ביליציה וחברו לפנרבחצ'ה/אולקר בוגדן בוגדנוביץ', זוראן ארצג והסנטר מירוסלב ראדוליצה שחתם לאחרונה לשנתיים בפנתינאייקוס. שאר שחקני הסגל: ניקולה קליניץ', ניקולה מיליוטינוב, דראגן מילוסבייביץ', ולדימיר סטימאץ', סטפן מרקוביץ', מרקו סימונוביץ' ואוגניין קוזמיץ', נמניה דאנגוביץ' ונמניה נדוביץ'. מאמן הנבחרת סאשה דג'ורג'ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully