וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "אני שואף הכי גבוה, אנחנו מכוונים לפלייאוף עליון"

הפועל כפר סבא ערכה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה והבעלים הודיע שהוא מכוון גבוה: "אני סומך על הסגל והצוות שלנו". המאמן פליקס נעים הוסיף: "בנינו לאט, אבל ביסודיות"

one

הפועל כפר סבא, שחזרה לליגת העל לאחר שבע שנות היעדרות, תיפתח את דרכה עם "דרבי" שרוני מול הפועל רעננה ביום שבת בשעה 19:00. העולה החדשה לא הרשימה בגביע הטוטו וסיימה את דרכה במפעל עם שלושה הפסדים ותיקו ומבלי לכבוש אפילו שער אחד והיא מקווה שבליגה הדברים יראו טוב יותר.

היום (רביעי) קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה. הבעלים סתיו שחם אמר: "אני שואף הכי גבוה וכראש המערכת רוצה שהמועדון ישאף למקום הריאלי הכי גבוה. אנחנו לא מדברים על אליפות, אבל פלייאוף עליון הוא לא מילה גסה ואנחנו מכוונים אליו. אם לא נשאף לשם, נילחם נגד הירידה. המטרה הבסיסית היא להישאר בליגה. אנחנו עם תקציב מינימום, אבל אני סומך על הסגל והצוות שלנו. מכרנו יותר מ-1,000 מנויים וזה הישג אדיר. אני מאמין שנגד הגדולות, האצטדיון יהיה מלא".

המאמן פליקס נעים הוסיף: "הסגל שלנו נבנה לאט בגלל התקציב, אבל בנינו ביסודיות. ניסינו להמעיט בסיכונים עם כל שחקן שהבאנו וכל שחקני הרכש שלנו כבר שיחקו בארץ. חלק הגיעו רק לאחרונה, אבל ככל שנתאמן יותר נגיע למצבים. אנחנו עוד רוצים קשר אחורי ואני חושב שצריך גם בלם מנוסה. אני שואף למקצוענות בתור מאמן כדורגל".

: בעלי הפועל כפר סבא, סתיו שחם. מגד גוזני
חולם בגדול. שחם/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully