וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' הליגה האירופית: דורטמונד חזרה מ-3:0 ל-3:4 מול אוד הנורבגית

הגרמנים ספגו שלישייה ב-22 דקות, אבל צמד של אובמיאנג ושערים של קגאווה ומחיטריאן השלימו קאמבק ענק במוק' הליגה האירופית. בילבאו הפסידה 3:2 לז'ילינה. שער בכורה לוואן פרסי בפנר

רובין ואן פרסי שחקן פנרבחצ'ה. AP
כמה שהוא חיכה לרגע הזה. ואן פרסי חוגג את שער הבכורה שלו בפנר/AP

איזה ערב ענק קיבלנו בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. בורוסיה דורטמונד רשמה קאמבק גדול מ-3:0 בדקה ה-22 מול אוד הנורבגית בדרך ל-3:4. שלושה ימים אחרי הזכייה בסופרקופה, אתלטיק בילבאו איבדה יתרון 0:2 והפסידה 3:2 לז'ילינה הסלובקית. רובין ואן פרסי נכנס בדקה ה-80 וכבש כעבור עשר דקות את שער הבכורה שלו בפנרבחצ'ה בדרך ל-0:1 של הטורקים מול אטרומיטוס. אייאקס ניצחה, סאות'המפטון סיימה ב-1:1 במידטיילנד. רוזנבורג הביסה 0:3 את סטיאווה בוקרשט בחוץ, ויקטוריה פלזן מיודעתנו ניצחה באותה תוצאה בדיוק את וויבודינה.

רובין ואן פרסי שחקן פנרבחצ'ה. AP
שער בכורה נהדר. ואן פרסי/AP

אייאקס - יבלונץ 0:1

הקבוצה של דה בור פתחה את הליגה נהדר עם שני ניצחונות 0:3, בעוד באירופה היא הודחה במוקדמות ליגת האלופות מול ראפיד וינה. הערב, אייאקס לא ממש הרשימה, אבל הצליחה לנצח 0:1 את יבלונץ הצ'כית בזכות פנדל מוצלח של ארקדיוש מיליק בדקה ה-54 אחרי עבירה של ויט בנש על דייבי קלאסן ברחבה.

אטרומיטוס - פנרבחצ'ה 1:0

הטורקים, שהודחו במוקדמות ליגת האלופות מול שחטאר דונייצק, יצאו למשחק מול היריבה היוונית והצליחו לעשות בדיוק את מה שרצו כשניצחו 0:1 והשיגו מקדמה משמעותית לקראת הגומלין. פנרבחצ'ה ניצחה בזכות שער של לא אחר מאשר רובין ואן פרסי בדקה ה-90 וזאת עוד לאחר שההולנדי נכנס כמחליף עשר דקות לפני כן. קאנר ארקין הגביה לתוך הרחבה, ואן פרסי התמקם מצוין, ניער מעליו את השומר שלו ושלח נגיחה מושלמת לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1 חשוב מאוד לפנר, ככל הנראה בדרך לשלב הבתים של הליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
איזה קאמבק עצום. אובמיאנג/GettyImages

ז'ילינה - אתלטיק בילבאו 2:3

שלושה ימים אחרי ה-1:1 שכולו ניצחון בקאמפ נואו מול ברצלונה והזכייה בסופרקופה הספרדי, רשמו הבאסקים הפסד מאכזב במיוחד בסלובקיה. אתלטיק בילבאו שמטה יתרון 0:2 והפסידה 3:2 לז'ילינה, שתוכל להגיע לסן מאמס עם ציפיות להשלים הפתעה גדולה ולעלות לשלב הבתים של הליגה האירופית.

סאבין מרינו העלה את בילבאו ליתרון בדקה ה-16, קיקה סולה הכפיל בדקה ה-33 והיה נראה שהאורחת בדרך לניצחון קליל. אבל בדקה ה-66 התחיל המהפך כשיאקוב פאור צימק ל-2:1. וויליאם איזן בדקה ה-77 ל-2:2 וגם השלים את המהפך בדקה ה-90 כדי לקבוע 2:3 מרשים.

אוד - בורוסיה דורטמונד 4:3

איזה משחק מטורף, כזה דבר לא רואים כל יום. בורוסיה דורטמונד, שרק לפני חמישה ימים הביסה 0:4 את בורוסיה מנשנגלדבאך החזקה ונראתה פשוט נפלא, נקלעה לפיגור 3:0 מול אוד הנורבגית כבר בדקה ה-22, אבל הצליחה לבצע קאמבק ענק בדרך ל-3:4 וככל הנראה גם לשלב הבתים של הליגה האירופית.

הכול התחיל כבר אחרי 22 שניות, כשההגנה המנומנמת של דורטמונד לא שמה לב ליונה סמואלסון, שהתגנב ונגח משישה מטר פנימה את ה-0:1. הצהובים-שחורים הלכו קדימה, לא הצליחו לכבוש וספגו את השני בדקה ה-20 כשהפעם הכובש היה פרדריק נורדקבלה, שקבע 0:2 מדהים. שתי דקות עברו וכדור חופשי של אספן רוד הכניע את רומן ויידנפלר, שעשה טעות קשה מאוד וספג את ה-3:0.

דורטמונד לא התכוונה לוותר ובדקה ה-34 פייר אמריק אובמיאנג הצליח להחזיר את הצבע ללחיים של אלפי האוהדים שהגיעו מגרמניה כשהגיע ראשון להדיפה לא מוצלחת של סונדרה רוסבאך ודחק פנימה את ה-3:1. שינג'י קגאווה המשיך את הקאמבק בדקה ה-47 עם בעיטה אדירה לקורה ופנימה וזה כבר 2:3. דורטמונד פגשה את הקורות, המשקופים ואת השוער, אבל לא הצליחה לכבוש. אחרי שתי קורות ושני משקופים, הצליחה הקבוצה של תומאס טוכל למצוא את השוויון המיוחל בדקה ה-76 כששוב זה היה אובמיאנג שכבש אחרי בישול של מרסל שמלצר. הרביעי הגיע בדקה ה-85 והיה של הנריך מחיטריאן המצוין, שנגח מקרוב פנימה את השביעי שלו בארבעה משחקים רשמיים העונה וזה 3:4 מדהים לדורטמונד.

סאות'המפטון - מידטיילנד 1:1

אחרי התבוסה הביתית 3:0 מול אברטון בשבת האחרונה, קיוו הקדושים לחזור למסלול ולהיראות הרבה יותר טוב, אבל לצערו של רונאלד קומאן זה ממש לא מה שקרה. סאות'המפטון אכזבה מאוד עם 1:1 ביתי מול מידטיילנד הדנית.

טים ספארב העלה את מידטיילנד ליתרון מפתיע במיוחד בדקה ה-45, ג'יי רודריגז קבע שוויון עם פנדל מוצלח בדקה ה-56, אבל לא בטוח שזה יספיק לסאות'המפטון לקראת הגומלין בשבוע הבא ועל מנת להשיג כרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית.

ג'יי רודריגז שחקן סאות'המפטון. GettyImages
רודריגז מאזן בפנדל, לא בטוח שזה יספיק לסאות'המפטון/GettyImages

משחקים נוספים:

אסטרה - אלקמאר 2:3
לאסטרה: פרננדו בולדרין (25), דניס אליבק (41), אלכסנדרו דנדאה (45), לאלקמאר: מרקוס הנריקסן (11), וינסנט יאנסן (13)

קבאלה - פנאתינייקוס 0:0

דינמו מינסק - רד בול זלצבורג 0:2
לדינמו מינסק: גלב רסאדקין (57), ננאד אדמוביץ' (93)

ספרטה פראג - תון 1:3
לספרטה: קוסטה (43), בורז'ק דוצ'קאל (45 ו-94), לתון: ניקולה סוטר

קרסנודאר - הלסינקי 1:5
לקרסנודאר: יוהאני אויאלה (8, עצמי), פאבל ממאייב (פנדל, 10), פדור סמולוב (פנדל, 57), וונדרסון (62), יורי גזינסקי (64), להלסינקי: אוסמן יאלוב (18)

מולדה - סטנדרד ליאז' 0:2
למולדה: טומי הוילנד (25), מוחמד אליונוסי (28)

זוריה - לגיה ורשה 1:0
ללגיה: מיכל קוחרצ'יק (48)

פאוק סלוניקי - ברונדבי 0:5
לפאוק: רוברט מאק (17, 80, 82), דימיטריס פלקאס (36), גארי רודריגס (51)

סלובן ליברץ - היידוק ספליט 0:1
לליברץ: לוקאש פוקורני (79)

מילסאמי - סט. אטיין 1:1
למילסאמי: כריסטיאן באד (56), לסט. אטיין: רומן חאמומה (40. הורחק, 55)

סטיאווה בוקרשט - רוזנבורג 3:0
לרוזנבורג: טוביאס מיקלסן (61), פאל אנדרה הלאנד (67), מייק ינסן (93)

יאנג בויז - קרבאח 1:0
לקרבאח: ריקארד אלמיידה (67)

רבוטניצקי - רובין קאזאן 1:1
לרבוטניצקי: קירה ריסטבסקי (85), לרובין קאזאן: גוקדניז קרדניז (68)

אלטאך - בלנשש 1:0
לבלנשש: טיאגו קאיירו (13)

בורדו - קייראט 0:1
לבורדו: ווהאבי חאזרי (27)

ויקטוריה פלזן - וויבודינה 0:3
לוויקטוריה פלזן: יאן קופיץ (25 ו-82), אונדז'יי ואנייק (51)

לך פוזנן - וידאוטון 0:3
ללך פוזנן: קארול לינטי (11), דניס תומאלה (57), לוקאש טראלקה (68)

ארקדיוש מיליק שחקן אייאקס. GettyImages
ארקדיוש מיליק ואייאקס השיגו מקדמה מינימלית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully