וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה עשה הנוער?": אוסף סיפורים קצרים על כדורגל עלה להדסטארט

אתר מימון הפרויקטים מאפשר לחובבי הענף לתרום לפרסום ספר חדש בו מתארים 44 מטובי הכותבים בישראל את נקודת המפגש שלהם עם הכדורגל והשפעתו על חייהם

'מה עשה הנוער?' הינו אסופת סיפורים קצרים על כדורגל בהקשרו התרבותי הרחב. 44 כותבים (מתוכם 6 נשים), מהטובים בישראל, מתארים איש-איש בדרכו את נקודת המפגש שלהם עם הכדורגל והשפעתו על חייהם. יחד נוצרת לראשונה תמונה תרבותית מלאה על השפעתו של המשחק לא רק על הצופים והמשתתפים בו בזמן אמת אלא גם על אורך חייהם, השקפתם וזהותם התרבותית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרעיון לפרויקט נולד משיחת וואטספ בין האחים מוטי ורפי דה פיצ'וטו, בהם הם שוב העלו זכרונות ממשחקי כדורגל, טיפוסים שהם פגשו בדרך ושלל חוויות. אחרי התלונות הרגילות על כך שחבל שלא כותבים על זה, הם החליטו לעשות מעשה ולפנות לכותבים. ההענות היתה מדהימה והתוצאה היא ש-44 כותבים שלחו טקסטים שונים - בעיקר סיפורים קצרים אבל גם שירים, אנקדוטות ואיורים.

הפרויקט הינו עצמאי לחלוטין ועלה להדסטארט, אתר מימון הפרויקטים בשיטת הכל או כלום, לפני פחות משלושה ימים בהם כבר גויסו קרוב ל-20 אלף שקלים. מחיר ספר מתחיל מ-50 שקלים. מארגני הפרויקט הביעו תקווה שלאור ריבוי התלונות בשנים האחרונות על הצעקות והעדר תרבות ספורט, אוהדי הספורט ירימו את הכפפה ויוכיחו שיש כאן צמא אמיתי לפרויקטים מסוג זה.

רשימת הכותבים:

דוד רוזנטל, אורן יוסיפוביץ, נמרוד עופרן, יוסי שריד, אסף גברון, איתי אנגל, שרון קנטור, רון קופמן, בועז בנאי, בני בשן, יובל מנדלסון, אודי שרבני, אלון עידן, מאור זכריה, נטע אחיטוב, עודד מנדה לוי, שלומית גיא, אייל לוי, גדי וילצ'רסקי, אבי שילון, אביעד סגל, אוריאל דסקל, עוזי דן, איציק שאשו, חן אלימלך, גיל לבנוני, גל פינדלינג, חנית גולי, אילן גופר, כדורגל שפל, מירב גילי הירש, אליסף דעואל, יובל רובינצ'ק, יפתח שוע, אודי אביטל, ניב שטנדל, גיא ליכטנשטיין, ניר צדוק, ניר רוזן-טל, אורי בן יוסף, ערן לוי, רפי דה פיצ'וטו, מוטי דה פיצ'וטו .

לעמוד הפרויקט בהדסטארט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully