וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זגורי הושאל לעונה במכבי נתניה: "שמח להצטרף למועדון גדול"

19.8.2015 / 12:37

הקבוצה מעיר היהלומים תשלם כ-70 אלף דולר עבור קשר הפועל תל אביב, שתשלים את היתרה מחוזהו המקורי. בנתניה התלבטו אם להחתימו לאור ההצטיינות של מרגוליס ואיילה, אך מחירו הנמוך הכריע

יוסי ציפקיס

ישראל זגורי הושאל היום (רביעי) רשמית מהפועל תל אביב למכבי נתניה ויוכל לשחק כבר במשחק הקרוב אחרי שעבר בבקרה. קשר הפועל תל אביב השלים בשעות הצהריים את מעברו לעיר היהלומים, כשנתניה תשלם כ-70 אלף דולר נטו עבורו. זגורי ייאלץ לקצץ משמעותית משכרו בהפועל תל אביב, אך יפוצה בסכום נוסף מהאדומים בהתאם לחוזהו, במסגרתו אמור היה להרוויח כ-180 אלף דולר נטו.

"אחרי סאגה ארוכה אני שמח להצטרף למועדון גדול כמו מכבי נתניה ואני מודה ליו"ר דורון אוסידון והמאמן שלומי דורה על האמון בי", אמר זגורי לאחר החתימה. "בחרתי בנתניה מאחר שאהבתי לראות את מה שנעשה בקבוצה בתקופה האחרונה ואני מקווה שבעזרת הצוות והחברים נשיג את המטרות".

בנתניה התלבטו לגבי זגורי מכיוון שגאל מרגוליס, טל איילה, והזר החדש חמזה בארי מרשימים מאוד עד כה ומשחקים על משבצת דומה, אולם לבסוף הוחלט להחתימו, גם בגלל עלויותיו הנמוכות.

כזכור, מכבי נתניה פתחה את העונה עם שתי פציעות משמעותיות, כשאיבדה את ערן לוי ודיא סבע אחרי שהשניים קרעו את הרצועה הצולבת בברך. צירופו של זגורי אמור להוסיף כוח לקבוצה שהסגל שלה נבנה מחדש במהלך הקיץ האחרון.

ישראל זגורי חותם על חוזה בקבוצת מכבי נתניה עם דורון אוסידון, אבי נמני. האתר הרשמי של מכבי נתניה, אתר רשמי
מצא קבוצה חדשה. זגורי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully