וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני רוסיה איימו לא להופיע ליורובאסקט, פשוטין התקפל

הכאוס אצל יריבת נבחרת ישראל ביורובאסקט נמשך: המאמן הדיח במפתיע את ויאלצב, וורונוב והקפטן פונקרשוב, אך נכנע ללחץ והחזיר אותם. הרטל על הניפוי מסגל צרפת: "מופתע ומאוכזב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עוד 17 יום בלבד נותרו ליורובאסקט, והצרות אצל נבחרת רוסיה, יריבת ישראל ביום הפתיחה, נמשכות. ההשעייה של הרוסים אמנם בוטלה, אבל כעת צפה סוגייה נוספת בין השחקנים למאמן, ייבגני פשוטין. שלשום החליט פאשוטין לנפות במפתיע וללא כל התראה מוקדמת את איגור ויאלצב, ייבגני וורונוב ואנטון פונקרשוב. אם לא די בכך, השלושה התבשרו על ניפויים באמצעות התקשורת ולא באמצעות גורם רשמי מהנבחרת. זמן קצר לאחר מכן הוציא האיגוד הרוסי הודעה רשמית לפיה השלושה נפצעו, אך הם עצמם טענו כי הם כשירים לחלוטין.

יתר שחקני הסגל מיהרו להגיב, ועל פי דיווחים ברוסיה, מיהרו להציב למאמן אולטימטום ולאיים כי אם השלושה לא יחזרו לסגל, הם לא יופיעו ליורובאסקט. ואכן, תוך פחות מ-24 שעות פשוטין התקפל. על פי דיווחים ברוסיה השלושה יחזרו לסגל בהקדם, כשפונקרשוב, ששימש עד לאחרונה כקפטן הנבחרת, ישוב לתפקידו.

יבגני פשוטין מאמן קאזאן. GettyImages
פתח חזית. פשוטין/GettyImages

גם בנבחרת צרפת, שתתמודד מול ישראל, לא שקט. שלשום פרסם המאמן וינסנט קולה את הסגל הסופי שלו לטורניר, שלא כלל את הרכז תומאס הרטל, למרות שרשם עונה מצוינת באנדולו אפס. במקומו נכלל בסגל אנטואן דיו, שישמ כמחליפו של טוני פארקר. היום הגארד הגיב לדברים ואמר כי "אני מופתע ומאוכזב מכך שאני לא בסגל. אחרי עונה טובה כמו שהייתה לי, ציפיתי לפחות לקבל צ'אנס".

קולה ענה לו במהירות ואמר כי "קיבלנו את ההחלטה הזאת מתוך הבנה שאף פעם לא קל להיות המחליף של טוני פארקר. אני מבין למה קשה לתומאס לקבל את זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תומאס הרטל, קאחה לבוראל. Rafa Rivas, GettyImages
"מופתע ומאוכזב". הרטל/GettyImages, Rafa Rivas

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully