וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת והפועל ירושלים מנהלות מגעים על השאלתו של יינסי גייטס

19.8.2015 / 10:19

סגנית האלופה מעוניינת להחזיר את השחקן ששיחק במדיה בעונת 2013/14 וחתם בתחילת הקיץ לשלוש עונות בבירה. הפערים הצטמצמו, אך העסקה טרם נסגרה. אופציית וואייט עדיין על הפרק

one

הפועל אילת ממשיכה בנסיונות בניית הסגל לקראת העונה הבאה, כשהמטרה העיקרית של הקבוצה בעמדות הפנים היא שחקנה של הפועל ירושלים יינסי גייטס, שצפוי להיות מושאל העונה. על פי גורמים בשתי הקבוצות, באילת מנסים מזה כשבועיים לצרף את גייטס, שחתם על חוזה לשלוש עונות באלופה ויושאל העונה, והפערים בימים האחרונים הצטמצמו, אך עדיין העסקה לא נסגרה. במקביל מחפשת הקבוצה של אריק שיבק קומבו גארד על מנת לסיים את בניית הסגל, כשהשיחות עם קאליף וואייט ממשיכות, אך השחקן לא נתן עדיין תשובה.

שחקן הפועל תל אביב יינסי גייטס. ניב אהרונסון
סיבוב נוסף? גייטס/ניב אהרונסון

גייטס (25, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת סינסינטי, העיר בה נולד, ובעונתו האחרונה בליגת המכללות רשם ממוצעים של 12.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים למשחק. על אף שהרשים במחנה קדם הדראפט בפורטסמות, הוא לא הצליח להיבחר בדראפט ה-NBA, והצטרף לפסוולייס הליטאית. בתחילת העונה שעברה הגיע להפועל אילת והיה אחד הגורמים המשמעותיים בהגעת הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף וגמר גביע המדינה, עם 11.4 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע. כשעבר להפועל תל אביב, לקח איתו עודד קטש את שחקן הפנים האמריקאי והוא רשם 16.3 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל של אריק שיבק כולל נכון לעכשיו שני זרים - את קווין פאלמר, שממשיך לעונה שלישית במועדון, לצידו של סי ג'יי לסלי שחתם בשבוע שעבר. בגזרת הישראלים הצליחה אילת לשמור על הבסיס מהעונה שעברה כשאפיק ניסים, אלישי כדיר, עמית שמחון ו-ולרי גנדלין המשיכו, ואליהם הצטרפו שלומי הרוש ורם אליאספור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully