וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד גברה 1:2 על גלאטסראיי: שוב שריקות בוז לבייל, בניטס מחפש פתרונות

הבלאנקוס לא הרשימו ב-1:2 על סניידר וחבריו, בייל שוב שמע רטינות מהיציע, בניטס מודה שהוא עדיין מחפש את האיזון הנכון בהתקפה אבל הדגיש: "הגולים יבואו, יותר חשוב שיסגרו את ההגנה"

AP

מאמן ריאל מדריד רפא בניטס הודה שלקבוצתו יש הרבה מקום לשיפור, אחרי שהבלאנקוס גברו הלילה (רביעי) 1:2 על גלאטסראיי בגביע סנטיאגו ברנבאו, במשחק ההכנה האחרון של הקבוצה לפני פתיחת הליגה בסוף השבוע.

נאצ'ו פרננדס העלה את ריאל ליתרון במחצית הראשונה בנגיחה יפה (17), ווסלי סניידר השווה לטורקים מול האקסית שלו בשער נהדר (53), אבל מרסלו כבש את שער הניצחון לריאל (81).

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מול גלאטסראיי. AP
לא בשיאו. בייל/AP

ריאל שוב נראתה חלודה בהתקפה, כשגארת' בייל שוב משחק במרכז בתפקיד ה-10 ומתקשה להרשים, וכריסטיאנו רונאלדו עדיין לא במיטבו אחרי שהחמיץ את שלושת משחקי ההכנה של ריאל בגלל בעיות בגב.

רפא בניטס ניסה להרגיע את הלחץ לפני המשחק של קבוצתו מול ספורטינג חיחון בסופ"ש. "יחסית לשלב שבו אנחנו נמצאים היכולת טובה, אבל אנחנו צריכים להשתפר", אמר בניטס, "היו לנו כמה הזדמנויות, כמה מהלכים טובים, אבל הייתה חסרה לנו השליטה במשחק. יש להם קבוצה טובה, הם ניסו לתקוף והקשו עלינו מאוד. היו הרבה דברים חיוביים, אבל גם יש מקום גדול לשיפור".

כשנשאל על העובדה ששחקני החלק הקדמי (רונאלדו, בייל וחסה) בקושי איימו על השער של גלא, בניטס אמר שהוא מודאג מדברים אחרים, כמו סגירה הגנתית: "לכריסטיאנו היו הרבה הזדמנויות, אני לא מודאג, כך גם לגבי חאמס, בייל וחסה. הם עוד יבקיעו הרבה שערים, אני לא מודאג. הדבר הכי חשוב הוא לנצל את ההזדמנויות, היו לנו 22 בעיטות לשער. אני בעיקר מודאג ששחקני ההתקפה שלנו יסגרו את המשחק של שחקני ההגנה של היריבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני ריאל מדריד עם גביע הברנבאו. AP
יש תואר. הבלאנקוס/AP

גארת' בייל כבר התרגל לכך, אבל גם הלילה שמע שריקות בוז מהיציעים כמחאה על יכולתו המאכזבת, שריקות שהתגברו ככל שהמשחק נמשך. בניטס יודע שהוא עדיין מחפש את הנוסחה הנכונה מבחינת שיבוץ שלושת שחקני ההתקפה מתחת לחלוץ (הפעם זה היה איסקו, רונאלדו ובייל מתחת לחסה, חאמס נכנס במחצית השנייה).

"מה שאנחנו מחפשים הוא השילוב הנכון והאיזון הנכון עם השחקנים שיש לנו", אומר המאמן, "לגארת' אין את הטאצ'ים בין שורות ההגנה כמו שיש לאיסקו או חאמס, הוא תוקף בצורה ישירה יותר, אבל הם יכולים להשלים אחד את השני. אני לא מחפש את מה שאידיאלי עבור שחקן אחד. התנועה של בייל יכולה להועיל מאוד לקבוצה".

בניטס גם נשאל על מצב הפצועים - קרים בנזמה ופפה - ואמר שייתכן שיהיו כשירים לסופ"ש: "מצבם משתפר, בצוות הרפואי אופטימיים". בניטס גם נשאל על הצטרפותו של מתאו קובאצ'יץ', שעבר אתמול רשמית מאינטר תמורת 30 מיליון יורו, ואמר שהוא יהיה הגיבוי של מודריץ': "קובאצ'יץ' הוא שחקן איכותי. כולנו ראינו כמה הקבוצה סבלה בשנה שעברה כאשר לוקה מודריץ' נפצע. זה שחקן שיכול למלא את מקומו. הוא טוב מאוד מבחינה טכנית, הוא פליימייקר, הוא יהיה תוספת חשובה עבור ריאל מדריד".

נאצ'ו שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
שער בנגיחה. נאצ'ו/AP
מרסלו, רונאלדו, ריאל מדריד. AP
שער ניצחון. מרסלו/AP
כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. AP
עוד לא חד, אבל מאוד שזוף. רונאלדו/AP
רפא בניטס, ריאל מדריד. AP
בינתיים מחייך. בניטס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully