וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.8: יונייטד העלתה את ההצעה על מולר, בן הדוד של נאתכו בצסק"א

השדים האדומים מציעים לבאיירן מינכן 85 מיליון יורו עבור החלוץ ורוצים גם את סאדיו מאנה. לפדרו יש שלושה ימים להחליט אם להצטרף ליונייטד או סיטי, אמיר נאתכו הושאל מברצלונה ב' לצסק"א

AP

העברות

* ניוקאסל החתימה לחמש שנים את פלוריאן תובאן, הקיצוני הצרפתי שמגיע ממארסיי תמורת סכום משוער של 18 מיליון יורו. במסגרת העסקה רמי קאבלה עשה את הדרך ההפוכה ועובר בהשאלה לצרפתים.

* גוקאן אינלר, קפטן נבחרת שוויץ בן ה-31, עבר את הבדיקות הרפואיות בלסטר סיטי וחתם רשמית לשלוש שנים. לסטר רכשה אותו מנאפולי תמורת סכום המוערך בכ-3 מיליון ליש"ט.

* איחוד משפחתי במוסקבה: אמיר נאתכו, בן דודו של ביברס, עבר בהשאלה מברצלונה ב' לצסק"א. הקשר בן ה-19 הבין שג'רארד לא בונה עליו בקבוצת המילואים של ברצלונה וינסה את מזלו ברוסיה.

שמועות

* על פי כל הדיווחים באנגליה, מנצ'סטר יונייטד מתכוונת להגיש הצעה גבוהה מאוד עבור סאדיו מאנה, שחקנה של סאות'המפטון.

* ג'וזפה מארוטה המנהל הטכני של יובנטוס אישר שאלכס סנדרו, המגן השמאלי הברזילאי של פורטו, יצטרף לקבוצה.

* שער "בילד" הגרמני הבוקר טוען: מנצ'סטר יונייטד הגדילה את ההצעה על תומאס מולר. היכולת המדאיגה של יונייטד בהתקפה מגבירה את הלחץ של לואי ואן חאל, שהגדיל את ההצעה על מולר מ-70 מיליון יורו ל-85 מיליון יורו (!), מה שעשוי להפוך את חלוץ באיירן להעברה הכי יקרה השנה באירופה. על פי הדיווח, זו הצעה רשמית. באיירן הודיעה כבר הקיץ שאין בכוונתה לשחרר את מולר, אך הוא מצדו הביע רצון לעבור לפרמיירליג ולהצטרף לחברו בסטיאן שווינשטייגר.

* ייתכן שהלחץ של יונייטד מגיע גם בעקבות הדיווחים ב"דיילי מייל", לפיהם צ'לסי הצטרפה למירוץ אחרי פדרו, חלוץ ברצלונה. רומן אברמוביץ', "שמעריך מאוד את פדרו" על פי הדיווח, מעוניין לחזק את סגל הבלוז וייתן פייט ליונייטד, שעדיין מובילה במירוץ. מחירו של פדרו עומד על 30 מיליון יורו.

* ב'אס' מדווחים: לפדרו יש שלושה ימים בלבד להחליט אם הוא מצטרף למנצ'סטר יונייטד או מנצ'סטר סיטי. הקיצוני של ברצלונה מעדיף את יונייטד, אבל היא לא מוכנה לשלם יותר מ-20 מיליון יורו, בעוד שהתכולים מוכנים לשלם 30 מיליון בשני תשלומים במזומן.

* אחרי שאברטון דחתה אתמול הצעה נוספת של צ'לסי של 30 מיליון ליש"ט על הבלם ג'ון סטונס, "גרדיאן" מדווח שגם אברטון מודעת לבעיה של מוריניו בהגנה ומנצלת את המצב, וצ'לסי צפויה להעלות את ההצעה ל-40 מיליון ליש"ט. עוד בהגנה של צ'לסי: "דיילי מייל" טוען שפנרבחצ'ה רוצה את ג'ון טרי, שמסיים חוזה בסוף העונה, ו"מירור" מדווח שמוריניו עשוי לשחרר את ברניסלב איבנוביץ'.

* ווסט ברומיץ' דורשת מטוטנהאם 25 מיליון ליש"ט על סיידו ברהינו, החלוץ המבוקש.

* "מארקה" מדווח שריאל מדריד רוצה את דויד דה חאה כבר עכשיו, אבל שהמעבר תלוי בשוער הקוסטה ריקני קיילור נבאס, שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה לאולד טראפורד.

* אינטר פנתה לנאפולי בניסיון לקנות ממנה את החלוץ הספרדי חוסה קאייחון.

* "גאזטה" טוענים: נשיא מילאן ברלוסקוני מאמין שגם זלאטן איברהימוביץ' וגם רוברטו סוריאנו יגיעו לקבוצה. מנכ"ל מילאן גליאני כבר פנה לסמפדוריה בנוגע לקשר, 24, שמחירו מוערך ב-10 מיליון יורו.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. AP
מושבה גרמנית במנצ'סטר? מולר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully