וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל חגג עם ממפיס דפאי: "הלילה אני רוצה לנשק אותו"

ההולנדי חגג תצוגה חלומית במנצ'סטר יונייטד עם צמד ובישול במוקדמות הצ'מפיונס: "כשאתה מגיע למועדון גדול כזה, אתה חייב לעשות עבודה טובה". פרודום מיואש: "לא יודע איך נוכל לנצח אותם"

רויטרס

שלב הפלייאוף של ליגת האלופות יצא הערב (שלישי) לדרך עם חמישה משחקים שהסתיימו כולם עם ניצחון הקבוצה הביתית. מנצ'סטר יונייטד נקלעה לפיגור מוקדם מול ברוז' נטולת רפאלוב, אבל צמד חלומי ובישול של דפאי סידרו לה 1:3. ביברס נאתכו סופסל לראשונה בצסק"א מוסקבה, שהפסידה 2:1 בליסבון מול ספורטינג. לאציו ניצחה 0:1 את באייר לברקוזן בקרב ענקיות. בוריסוב ואסטנה ניצחו באותה תוצאה את פרטיזן בלגרד ואפואל ניקוסיה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ממפיס דפא. רויטרס
ילד פלא. דפאי חוגג על ברוז'/רויטרס

ממפיס דפאי, גיבור הניצחון של יונייטד אמר בסיום: "סיימתי את העונה שעברה עם הרבה שערים, כך שאתה מגיע למועדון גדול, אתה חייב לעשות עבודה טובה שוב. זו הרגשה נחמדה להבקיע פעמיים באולד טראפורד. אני מעט מאוכזב שהחמצתי את הגול השלישי, אבל אשכח את זה מחר".

מרואן פלאיני כובש השער השלישי אמר: "לצאת לברוז' יהיה מאוד מסוכן, אנחנו חייבים להיות זהירים, אבל אני חושב שהשגנו ניצחון איכותי פה שאמור להספיק לנו".

לואי ואן חאל: "הניצחון הזה הגיע לנו משום שיצרנו הרבה מצבים. זה מה שאני תמיד אומר - אתה חייב להיות אפקטיבי. היו לנו הרבה הזדמנויות ורק שלושה שערים. אני שמח בגלל הגול השלישי". על ההצגה של דפאי: "אני רוצה לנשק אותו הלילה. כשאתה כובש צמד ומוסיף בישול, ברור שאתה הגיבור. אני מאוד שמח בשבילו. שחקן צריך את זה. אמרתי שזה שאלה של זמן, בתקווה שהוא ימשיך ככה. הוא בן 21 והוא שיחק רק שתי עונות באיינדהובן אבל אני בוטח בו".

מנגד, אצל הבלגים, אחרי שכבר הוביל 0:1, ואחרי שכבר נדמה היה לו שיחזור לבלגיה עם פיגור מינימלי, מאמן קלאב ברוז' מישל פרודום נשמע די מיואש בסיום: "ניסינו לשחק עם כל האיכויות שלנו, חסרו לנו המון שחקנים. הכרטיס האדום? הייתי מאוד רחוק, היה לי קשה לראות. אם בגומלין נשחק בלי הבלם והקפטן שלנו, בלי כל השחקנים הפצועים שלנו, אני לא רואה פתרון לאיך נוכל לנצח את מנצ'סטר יונייטד. בבית יש לך סיכוי קטן, אבל זה יהיה מאוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully