וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בירם כיאל כבש אחרי 17 שניות, ברייטון כבר לא מושלמת

הקשר הבקיע את השער המהיר ביותר של ברייטון מאז 2004, כשירה פנימה מ-16 מטרים ב-1:1 מול האדרספילד וחגג את שערו הראשון העונה. 62 דקות לחמד. 0:0 לצ'רלטון וגיא לוזון בנוטינגהאם

בירם כיאל שחקן ברייטון חוגג עם איניגו קלדרון. GettyImages
לא חיכה יותר מדי. בירם כיאל/GettyImages

שלושה ימים אחרי שער הבכורה של תומר חמד, גם בירם כיאל חגג הערב (שלישי) שער ראשון העונה במדי ברייטון, כשירה לרשת מקצה הרחבה כבר אחרי 17 שניות והעלה את קבוצתו ליתרון מהיר. לצערו, השער הספיק רק לנקודה שכן האדרספילד השיגה את השוויון עם ג'ייקוב באטרפילד בדקה ה-53 וכפתה 1:1 בסיום. חמד פתח יחד עם כיאל בהרכב והוחלף בדקה ה-62, בעוד חברו השלים 90 דקות. ברייטון כבר לא מושלמת והיא עם שבע נקודות אחרי שלושה מחזורים.

השער של כיאל היה המהיר ביותר של שחקן ברייטון מאז מהטה מולאנגו, שכבש אחרי 12 שניות לרשת רדינג ב-7 באוגוסט 2004. היה זה שער ראשון של הקשר הישראלי העונה, אבל שני שלו במדי ברייטון, אחרי שמצא את הרשת בהופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה בעונה שעברה, בהפסד הביתי 3:2 לנוטינגהאם ב-7 בפברואר.

במקביל, צ'רלטון של גיא לוזון סיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה מול נוטינגהאם פורסט. גם צ'רלטון עדיין ללא הפסד, אחרי שניצחה במחזור הפתיחה 0:2 את ק.פ.ר וסיימה בתיקו במחזור השני מול דרבי קאונטי (1:1). לוזון יכול להיות מרוצה עם חמש נקודות אחרי סדרת משחקים לא קלה בפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully