וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ניר ביטון כבש בניצחון סלטיק, ולנסיה גברה על מונאקו

הקשר הישראלי כבש בנגיחה (10) ב-2:3 על מאלמו. גריפית'ס הוסיף צמד (3 ו-62). רודריגו (4), פארחו (59) ופגולי (86) כבשו ב-1:3 של הספרדים. פשאליץ' השווה זמנית (49). ראפיד וינה - שחטאר דונייצק 1:0, סקנדרבג - דינמו זאגרב 2:1

ניר ביטון שחקן סלטיק חוגג (מימין) עם וירג'יל ואן דייק. GettyImages
חגג שער מהיר. ניר ביטון/GettyImages

מלבד המפגש בין מכבי תל אביב לפ.צ באזל בפלייאוף של ליגת האלופות, נערכו הערב ארבעה משחקים נוספים. ניר ביטון כבש ב-2:3 של סלטיק על מאלמו, אך ברגט צימק עם צמד והשאיר תקווה לשבדים. ולנסיה גברה 1:3 על מונאקו בקרב הענקיות במסטאייה. שחטאר דונייצק גנבה 0:1 בחוץ מול ראפיד וינה. דינמו זאגרב ניצחה 1:2 בחוץ את סקנדרברג האלבנית של סליחי.

ניר ביטון שחקן סלטיק (6) נוגח לרשת. רויטרס
שער למזכרת. ניר ביטון חוגג את השני/רויטרס

ולנסיה - מונאקו 1:3

העטלפים לא נראו טוב במשחקי ההכנה, אך השיגו יופי של ניצחון מול קבוצה חזקה בקרב הכי מסקרן של הערב. הצרפתים הגיעו בלי עבדנור הבלם המעולם שלהם וחטפו שלישייה מרודריגו, פארחו ופגולי. מונאקו תנסה להפוך בגומלין כדי לחזור לבתים, אבל הספרדים פייבוריטים ברורים גם בצרפת.

דקה 4: גול! איזו פתיחה לוולנסיה. פגולי קיבל כדור ארוך, הגנת מונאקו יצאה לא טוב למלכודת נבדל והאלג'יראי פרגן לרודריגו שממטר גלגל פנימה.

דקה 33: כמעט השוויון של מונאקו. מרסיאל חטף כדור במרכז המגרש ומצא את ברנרדו סילבה שמזווית לא פשוטה בעט חזק לקורה של ריאן.

דקה 49: גול! מונאקו משווה. הגנת ולנסיה הרחיקה רע מאוד כדור רוחב של מרסיאל, ומריו פשאליץ' עט על הכדור החוזר ומקרוב בעט פנימה.

דקה 59: גול! ולנסיה חוזרת להוביל. פיאטי יישר כדור ארוך למרכז הרחבה, דני פארחו נותר לא מכוסה ומקרוב בעט חלש לרשת.

דקה 86: גול! ולנסיה כובשת את השלישי. סופיאן פגולי עט על כדור שלא הורחק טוב מהקרן ובנגיעה בעט חזק לפינה ופנימה. הספרדים בדרך לשלב הבתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מרלוס שחקן שחטאר דונייצק כובש מול ראפיד וינה. רויטרס
גול מבריק. מרלוס כובש/רויטרס

סלטיק - מאלמו 2:3

המשחק האחרון של ההופס בצ'מפיונס היה ההפסד המוחץ 6:1 מול ברצלונה בדצמבר 2013. קשר נבחרת ישראל, ניר ביטון, פתח בהרכב בקאמפ נואו, והערב הוא גם כבש שער שני לסקוטים באירופה במשחק דרמטי מאוד. הסקוטים הובילו 1:3 עד תוספת הזמן בזכות השערים של ביטון וצמד של גריפית'ס, אבל אינגה ברגט כבש עמוק בתוספת הזמן והשאיר תקווה לשבדים לקראת הגומלין שיהיה פתוח לחלוטין.

דקה 3: גול! איזה יתרון מהיר של סלטיק. יוהנסן מצא את לי גריפית'ס שנותר חופשי מול השוער ובעט לרשת מקרוב.

דקה 10: גול! 0:2 לסלטיק ומי כבש? ניר ביטון. הקשר הישראלי התרומם לכדור קרן של יוהנסן וממטר נגח פנימה כדי לכבוש את שערו השני באירופה עבור סלטיק.

דקה 52: גול! מאלמו חוזרת. אינגה ברגט קיבל כדור רוחב מצד ימין ומהאוויר בעט לפינה הרחוקה ופנימה. יופי של גול לשבדים.

דקה 62: גול! סלטיק כובשת את השלישי אחרי טעות אומללה של טינרהולם שלא הצליח להרחיק כדור גובה פשוט וגריפית'ס נגח מעליו לפינה וכבש את השני שלו והשלישי של הסקוטים.

דקה 90: גול! איזו דרמה בסלטיק פארק. אינגה ברגט השתלט על כדור קרן ובעט מהאוויר פנימה כדי להשאיר תקווה לשבדים לקראת הגומלין.

יו אינגה ברגט שחקן מאלמו חוגג. רויטרס
השאיר למאלמו תקווה לקראת הגומלין. ברגט/רויטרס

ראפיד וינה - שחטאר דונייצק 1:0

ראפיד וינה פתחה את העונה הזו בצורה חלומית גם בליגה וגם באירופה, וגם במשחק הערב הייתה עדיפה על יריבה מצוינת ואיכותית, אך הצלות של פיאטוב ומבצע מבריק של מרלוס סידרו לאוקראינים ניצחון חוץ וקירבו אותם מאוד לשלב הבתים, למרות מכירתם של לואיז אדריאנו ודוגלאס קוסטה בקיץ.

דקה 44: גול! דווקא אחרי כמה החמצות גדולות של ראפיד, שחטאר עלתה ליתרון משער מבריק של מרלוס, שקיבל כדור ברחבה, הטעה את השומר שלו וגלגל פנימה.

שחקני ולנסיה חוגגים. רויטרס
הצגה מול מונאקו הקשוחה. שחקני ולנסיה חוגגים/רויטרס

סקנדרבג - דינמו זאגרב 2:1
לסקנדרברג: בלנדי שקמבי (37), לדינמו זאגרב: הילאל סודאני (66), יוסיפ פיבאריץ' (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully