וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת התאמנה לקראת סרביה, כספי: "מבחן חשוב מול נבחרת מצוינת"

18.8.2015 / 21:30

הנבחרת מתכוננת לצמד המשחקים הקשה מול סגנית אלופת העולם, כספי אופטימי: "בטוחים בעצמנו". ליובין: "כל יום יש סיפור חדש בנבחרת, החיסורים בסגל משפיעים". אוחיון ואליהו חזרו להתאמן

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) אימון נוסף בהכנה לקראת יורובאסקט 2015 שייערך בתחילת חודש ספטמבר בצרפת. הנבחרת, שמצויה בעיצומו של רצף ימי האימונים הארוך ביותר שלה בקמפיין הנוכחי ללא משחקי אימון, התאמנה עם כל שחקני הסגל להוציא את דיאור פישר ורוברט רותבארט שסובלים מפציעות קלות, כשהאווירה ממשיכה להיות יוצאת מן הכלל. בישראל יפגשו בשבת ובראשון את נבחרת סרביה לשני משחקי הכנה, כשסגנית אלופת העולם תנחת בארץ ביום חמישי ותקיים אימון מסכם בשישי בערב. נכון לעכשיו, נשארו עוד כמה אלפי כרטיסים לכל אחד מהמשחקים, ובאיגוד הכדורסל מקווים כי לפחות מחצית מיד אליהו יהיה מלא למשחקים.

ליאור אליהו נבחרת ישראל כדורסל. יוסי ציפקיס
חזר להתאמן. ליאור אליהו/יוסי ציפקיס

"היה לנו שבוע אימונים קשה מאוד, אולי מהקשים שאני זוכר בנבחרת", אמר עומרי כספי. "ליאור אליהו ויוגב אוחיון הצטרפו, והתאמנו בסגל מלא סוף סוף. אנחנו עובדים טוב וחזק. ביום שבת מחכה לנו מבחן חשוב מול נבחרת מצוינת. עד המשחק מול צרפת יש לנו ארבעה משחקים שאנחנו צריכים לנצח. אסור לנו לחשוב על המשחק מולה. אנחנו מתכוננים לרוסיה, שזה המשחק הראשון. אנחנו בטוחים בעצמנו ונמשיך ללמוד אחד את השני".

"אנחנו בונים את השיטה שלנו באימונים", ציין העוזר ליאור ליובין. "כל יום יש סיפור חדש בנבחרת, למרות שאנחנו משתדלים שלא לדבר על זה יותר מדי. חשוב מאוד לערוך טורניר הכנה דומה למה שיהיה ביורובאסקט. החיסורים בסגל משפיעים על הקצב, אבל אנחנו מקווים שלקראת הישורת האחרונה זה יתייצב. כמובן שנזדקק לקצת מזל בנושא. זה משפיע מאוד, אבל אנו מתרכזים בדברים שאנחנו רוצים להשיג".

כאמור, ישראל תשחק בסוף השבוע שני משחקי הכנה נגד נבחרת סרביה, ובאמצע השבוע תמריא לטורניר בזאגרב, בירת קרואטיה, שם תפגוש את הנבחרת המקומית, ואת נבחרות אסטוניה ובוסניה, שתפגוש את שחקניו של ארז אדלשטיין ביורובאסקט. ישראל תשחק בבית אחד ביורובאסקט עם נבחרות צרפת, מארחת הטורניר, רוסיה, פולין, פינלנד ובוסניה, כשארבע מבין שש הנבחרות מעפילה לשלב שמינית הגמר, שייערך השנה בצורת נוקאאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully