וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה דרוכים: סגירת המעגל של השחקן החוליגן דין וולס

לפני חמש שנים דין וולס, אז אוהד ברטנפורד, נשלח ל-12 חודשים לכלא בעקבות קטטה עם אוהדי לייטון אוריינט. הערב וולס יתארח אצל אותה קבוצה כשחקן סטיבנייג' וצפוי לזכות לקבלת פנים חמה

לפני חמש שנים נשלח דין וולס, כדורגלן מקצועי מהליגות הנמוכות באנגליה לכלא בעקבות קטטה עם אוהדי לייטון אוריינט. היום תארח לייטון אוריינט את סטיבנייג', בה משחק אותו דין וולס שכבר הספיק להשתקם מאותו מקרה ומנסה להחיות את הקריירה שלו מחדש.

וולס גדל במחלקת הנוער של ברנטפורד ולמרות שלא קיבל הזדמנויות ועזב אותה זמן קצר אחרי שהקריירה המקצוענית שלו התחילה, הוא נותר אוהד מן המניין. הוא שיחק שנים ארוכות בהמפטון אנד ריצ'מונד החצי חובבנית וכשהיה יכול, נהג לפקוד את המשחקים של הביז. ב-2010, וולס וכמה מחבריו ליציע של אוהדי ברנטפורד, נעצרו אחרי קטטה עם אוהדים של לייטון אוריינט מחוץ לתחנת הרכבת ברחוב ליברפול בלונדון.

דין וולס. GettyImages
סוגר מעגל. דין וולס/GettyImages

40 אוהדים כדורגל שיכורים שמתפרעו בלונדון באור יום. הכו אחד את השני, השליכו בקבוקים, בראיון ב-2013 הוא סיפר: "נסענו לשתות בירה, מישהו ראה משהו בפייסבוק ולפני שהבנו, כל ההכנות לתגרה כבר נעשו. לאחד מאיתנו היה רעיון 'מעולה' להתעמת עם אוהדי לייטון אוריינט בתחנת הרכבת. אני לא מתכוון להאשים אף אחד אחר. הייתי בן 25 וידעתי מה אני עושה".

באנגליה יש אפס סובלנות כלפי אלימות במגרשים ובעיקר מחוצה להם, ו-וולס עמד למשפט. הוא הודה באשמה, הורשע שהשתתפות בתגרה, נשפט למאסר של 12 חודשים והורחק מהמגרשים לשבע שנים. חוליגן לכל דבר. שחקן ההגנה הקשוח נכנס לבית הכלא ושוחרר אחרי שישה חודשים, באוקטובר 2011. כשבוע לאחר מכן חתם בקבוצה הקטנה סטיינס מליגה הקונפרנס ולאחר מכן עבר לקבוצה אחרת אותה ליגה, ברייטנרי טאון. היכולת שלו בשלוש השנים במדי האחרונה, סייעה לו להשתדרג ובקיץ שעבר סטיבנייג' מהליגה הרביעית, קבוצה מקצוענית, רכשה אותו תמורת 25 אלף ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully