וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעננה במירוץ לצרף בלם: קאסים הגנאי או סטויצ'ב הבולגרי יחתמו

18.8.2015 / 11:49

בקבוצה מהשרון נחושים להתחזק במהירות בשחקן זר למרכז ההגנה. קאסים ממאיורקה וסטויצ'ב שסיים את חוזהו בלבסקי סופיה, נותרו המועמדים הבכירים. אכזבה במועדון מההדחה מגביע הטוטו

one

בהפועל רעננה הביעו אמש (שני) אכזבה מהדחת הקבוצה ממשחקי גביע הטוטו, בעקבות ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים בטדי. לרעננה הספיק תיקו כדי לעלות לרבע הגמר, אבל היא נכנעה לשער של נס זמיר בדקות הראשונות. כעת מופנות העיניים לעבר פתיחת ליגת העל בשבת והמשחק נגד הפועל כפר סבא.

מירב המאמצים בקבוצה מושקעים כעת בצירוף בלם זר, כאשר ברעננה מנהלים כעת משא ומתן עם צמד בלמים שעליהם פורסם לראשונה בוואלה ספורט. הבלם הגנאי קאסים אדאמס, ששיחק במאיורקה הספרדית והבלם הבולגרי בוריסלב סטויצ'ב שסיים חוזה בלבסקי סופיה הבולגרית. המטרה היא להחתים את אחד מהם כבר בימים הקרובים ולצרפם באופן מידי לסגל. רעננה סובלת ממצוקת בלמים בעקבות פציעתו של יניב לביא ועזיבתו של זאב חיימוביץ', שכבר סיכם, אך בסופו של דבר עזב בשל מחלוקות על חתימת החוזה הסופי.

בצוות המקצועי מאמינים שיצליחו לצרף את החלוץ שובל גוזלן, אם הוא ישוחרר ממכבי חיפה. שחקן נוסף שנמצא על הפרק לחיזוק החלק הקדמי הוא יוסף אבו לאבן מהפועל באר שבע.

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב מול שחקן ברואה, בוריסלב סטויצ'ב. ברני ארדוב
בדרך לשרון? סטויצ'ב בירוק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully