וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב המריאה לבאזל: "אין יותר תירוצים של עייפות"

הצהובים נרגשים ודרוכים לקראת המפגש הראשון עם האלופה השוויצרית (רביעי, 21:45, ספורט 5). קשר באזל, בירקיר ביארנסון: "בשלבים האלו כל המשחקים קשים, אבל על הנייר אנחנו יותר טובים"

ShutterStock

מכבי תל אביב המריאה היום (שלישי) לשווייץ לקראת המשחק הראשון שלה נגד פ.צ באזל בפלייאוף העלייה לליגת האלופות. האלופה הישראלית אמנם מרוחקת 180 דקות משלב הבתים של ליגת האלופות, אבל מבחינת אופ"א שלב הפלייאוף הוא כבר חלק מהמפעל על כל המשתמע מכך, כולל השמעת ההמנון המפורסם לפני המשחקים. לפיכך בקרב השחקנים נרשמה התרגשות מהולה בדריכות.

בגלל שמדובר במטוס חכור, שעת ההמראה נקבעה ל-11:30 כדי שהשחקנים יוכלו לקבל מנוחה. השחקנים אף אמרו ש"אין יותר תירוצים של עייפות", זכר ל-120 הדקות נגד עירוני קרית שמונה במשחק "אלוף האלופים" במוצאי שבת. ביחד עם השחקנים ואנשי הצוות המקצועי, המריאו גם כמה אוהדים שיושבים בדרך כלל בתא הכבוד. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף נכח על הטיסה בעצמו, אחרי שאמש עוד עסק בניסיונות לחזק את הקבוצה בחלוץ איכותי.

בבאזל קיימת דריכות דומה. מלבד הסיבות הכלכליות והמקצועיות שכרוכות בעלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, במועדון השוויצרי הזכירו שאם יעברו את הצהובים, הם יעלו בעונה הבאה אוטומטית לשלב הבתים בלי צורך לעבור שלבי מוקדמות (אם באזל תזכה באליפות כמובן).

הקשר האיסלנדי בירקיר ביארנסון התראיין אתמול במולדתו ואמר ש"בשלבים האלו כל המשחקים קשים, אבל על הנייר אנחנו יותר טובים", ואולם השוויצרים לא מזלזלים ביריבה הישראלית, בטח נוכח העובדה שהם יחסרו שני שחקנים משמעותיים במרכז המגרש: זדרבקו קוזמנוביץ' הפצוע וטאולנט ג'אקה המורחק.

איתן טיבי, אבי ריקן, דור פרץ, מכבי תל אביב. עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב, אתר רשמי
180 דקות משלב הבתים. שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully