וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הביקורת, ווילי קולום ישפוט במשחק בין באזל למכבי תל אביב

הסקוטי ספג אש אחרי שניהל את הסופרקאפ האירופי בין ברצלונה לסביליה, אבל שובץ למשחק בפלייאוף האלופות (ד', 21:45, ספורט 5). לבאזל מאזן מושלם כשהוא שופט אותה, לישראליות ממש לא

ShutterStock

ווילי קולום הסקוטי הוא השופט שינהל את המשחק הראשון בין פ.צ באזל למכבי תל אביב בפלייאוף העלייה לליגת האלופות (רביעי, 21:45, ספורט 5). קולום בן ה-36, מורה במקצועו, שובץ חרף הביקורת החריפה שהוא ספג אחרי ששפט בסופרקאפ האירופי, בו ברצלונה ניצחה את סביליה 4:5 אחרי הארכה.

באחד מעיתוני ספרד כינו את תצוגת השיפוט שלו במילה "סקנדל" וקטע אחד הפך לוויראלי: במהלך המשחק חלוץ סביליה, צ'ירו אימובילה, פגע בג'רארד פיקה עם המרפק, מה שגרם לבלם ברצלונה לדמם מאפו. בזמן שפיקה הזועם ירד מהמגרש, הוא נקלט במצלמות צועק: "שישה שופטים, שישה שופטים ואף אחד לא ראה ראה את זה. Fuck sake" (לצמד המילים האחרונות אין ממש תרגום בעברית").

קולום היה מעורב בלא מעט החלטות מעוררות מחלוקת בעונה שעברה בליגה הסקוטית, מה שגרם ללא מעט אוהדי כדורגל מקומיים לתהות איך הוא שובץ לסופקאפ האירופי.

זה יהיה המשחק הרביעי שקולום שופט ומופיעה בו קבוצה ישראלית. בשלוש הפעמים הקודמות הוא ניהל משחקים של הפועל תל אביב; הפסדים 3:0 לרובין קאזאן ו-3:1 לשאלקה, שניהם ב-2010, וניצחון 0:3 על דומז'אלה ב-2006. את באזל הוא שפט פעמיים ובשני המקרים היא ניצחה; 1:2 את אוצלול גלאץ הרומנית ו-0:2 את לודוגורץ רזגארד הבולגרית.

ווילי קולום, שופט כדורגל סקוטי. GettyImages
משחק רביעי של קבוצה ישראלית. קולום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully